18-03-2022 04:50
20-03-2022 06:33
Transzę kredytu uruchamiamy do 10 dni kalendarzowych (jeśli umowę podpisywałaś przed 16.05.2021r) lub 10 dni roboczych jeśli po tym terminie.
Po weryfikacji Twojej dyspozycji dostaniesz od nas powiadomienie Push i wiadomość w Moje ING. Jeśli wszystko będzie w porządku zobaczysz uruchomioną kwotę w szczegółach Twojego kredytu. W przypadku wątpliwości będziemy się z Tobą kontaktować przez wiadomość w Moje ING.
Jeśli jednak chcesz się upewnić, czy wszystkie dokumenty przesłałaś poprawnie, napisz proszę do naszych specjalistów hipotecznych na czacie w Moje ING Czat znajdziesz na samym dole strony (od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 20:00)
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024