Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Uruchomi nie drugiej transzy kredytu

Tydzień temu zostal dostarczony wniosek o wykreślenie hipoteki (przez aplikację) do dzisiaj nie otrzymano żadnej informacji potwierdzającej akceptację dokumentów oraz nie uruchomiono drugiej transzy. Pierwszą uruchomiono w tym samym dniu od dostarczenia dokumentów a teraz nic niewiadomo. Z kim można coś ustalić? Martwię się i stresuję ponieważ mam już mało czasu.
Odpowiedz
0 Lajków
Monika6
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-03-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 370 wyświetleń)

Re: Uruchomi nie drugiej transzy kredytu

Transzę kredytu uruchamiamy do 10 dni kalendarzowych (jeśli umowę podpisywałaś przed 16.05.2021r) lub 10 dni roboczych jeśli po tym terminie. 

Po weryfikacji Twojej dyspozycji dostaniesz od nas powiadomienie Push i wiadomość w Moje ING. Jeśli wszystko będzie w porządku zobaczysz uruchomioną kwotę w szczegółach Twojego kredytu. W przypadku wątpliwości będziemy się z Tobą kontaktować przez wiadomość w Moje ING.

Jeśli jednak chcesz się upewnić, czy wszystkie dokumenty przesłałaś poprawnie, napisz proszę do naszych specjalistów hipotecznych na czacie w Moje ING Emotikon: Szczęśliwy Czat znajdziesz na samym dole strony (od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 20:00)

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
410
81
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 289 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy