21-12-2020 10:53 | Edytowano: 21-12-2020 10:54
22-12-2020 10:56
Wymaga to sprawdzenia w naszym systemie, a tutaj nie mamy do niego dostępu. Dlatego proszę, żeby mąż do nas zadzwonił - 32 357 00 57. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Może też napisać w tej sprawie na czacie, po zalogowaniu się do bankowości.
Standardowo, jeśli zmiana umowy ubezpieczenia wynika z naszych regulacji, informujemy o tym odpowiednio wcześniej. Tak, żeby klient mógł kontynuować ubezpieczenie.
28-12-2020 10:00
29-12-2020 06:41
Nie możemy przekazać ogólnych informacji w Twojej sprawie. Odniesiemy się do niej indywidualnie dlatego proszę, aby mąż do nas zadzwonił - (32) 357 00 57. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Podczas rozmowy przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
Cześć,
Jestem zielony jeśli chodzi o banki, czy to konto wiąże się z jakimś ryzykiem? Czy konto oszczędnościowe to to samo co lokata? Dlaczego bank nie doda tych 4% do istniejącego konta bankowego tyl
... 20-05-2022Wystarczy, że zgłosisz taką sytuację - telefonicznie (32 357 00 76) lub w naszej placówce bankowej. Następnie od razu możemy przyjąć od Ciebie nowy wniosek - podczas tego samego kontaktu. Nie potrzeb
... 20-05-2022