21-12-2020 10:53 | Edytowano: 21-12-2020 10:54
22-12-2020 10:56
Wymaga to sprawdzenia w naszym systemie, a tutaj nie mamy do niego dostępu. Dlatego proszę, żeby mąż do nas zadzwonił - 32 357 00 57. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Może też napisać w tej sprawie na czacie, po zalogowaniu się do bankowości.
Standardowo, jeśli zmiana umowy ubezpieczenia wynika z naszych regulacji, informujemy o tym odpowiednio wcześniej. Tak, żeby klient mógł kontynuować ubezpieczenie.
28-12-2020 10:00
29-12-2020 06:41
Nie możemy przekazać ogólnych informacji w Twojej sprawie. Odniesiemy się do niej indywidualnie dlatego proszę, aby mąż do nas zadzwonił - (32) 357 00 57. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Podczas rozmowy przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
Jednak nie zakończyło sie pomyślnie. Przedstawiłem bankowi fakturę od radcy prawnego który pomógł mi odzyskać pieniądze a bank nie wróci mi kosztów które poniosłem w walce o swoje pieniądze. Bank Ing
... 24-03-2023Trudno mi się odnieść do tej sytuacji przez Społeczność. Faktycznie zmieniały się regulacje dotyczące polisy ubezpieczenia nieruchomości z ryzykiem powodzi.
Jednak dotyczy to nowych umów kredytowych p
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
55 | |
22 | |
11 | |
10 | |
10 |