Odpowiedz

Ubezpieczenie kredytu hipotecznego

[ Edytowane ]
Czy są jakieś osoby z którymi nie skontaktowano się w sprawie zmiany ubezpieczyciela kredytu hipotecznego? Do mojego męża nie zadzwoniono a teraz może podpisać umowę z 6 miesięcznym okresem karencji, co jest kpiną po 10 latach płacenia poprzedniego ubezpieczenia i w dobie pandemii. Jeżeli są takie osoby, proszę dać znać.
Odpowiedz
0 Lajków
ju26
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-12-2020
Wiadomość 1 z 4 (3 153 wyświetleń)

Re: Ubezpieczenie kredytu hipptecznego

Wymaga to sprawdzenia w naszym systemie, a tutaj nie mamy do niego dostępu. Dlatego proszę, żeby mąż do nas zadzwonił - 32 357 00 57. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Może też napisać w tej sprawie na czacie, po zalogowaniu się do bankowości. 
Standardowo, jeśli zmiana umowy ubezpieczenia wynika z naszych regulacji, informujemy o tym odpowiednio wcześniej. Tak, żeby klient mógł kontynuować ubezpieczenie. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 050 wyświetleń)

Re: Ubezpieczenie kredytu hipptecznego

Informacja była wcześniej, że będzie kontakt telefoniczny. Niestety numer był nieaktualny, więc do rozmowy nie doszło. Mąż próbował kilkakrotnie uzyskać numer przez infolinię aby zawrzeć umowę ale takiej możliwości nie było. W tej chwili dostaliśmy informację, że akcja telefoniczna się skonczyla i można podpisać umowę z nowym ubezpieczycielem ale z 6 miesięcznym okresem karencji, co jest nie do przyjęcia z naszej strony, bo umowa z poprzednia firma nie jest zrywana przez nas tylko przez bank, więc powinno odbyć się to na zasadzie kontynuacji bez okresu karencji. A jeżeli nie było możliwości kontaktu telefonicznego to uważam że powinna być próba kontaktu pisemnego.
Odpowiedz
0 Lajków
ju26
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-12-2020
Wiadomość 3 z 4 (2 866 wyświetleń)

Re: Ubezpieczenie kredytu hipptecznego

Nie możemy przekazać ogólnych informacji w Twojej sprawie. Odniesiemy się do niej indywidualnie dlatego proszę, aby mąż do nas zadzwonił - (32) 357 00 57. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Podczas rozmowy przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (2 791 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Inteligentne oszczędzanie we wszystkim 2025

Saving money is key in 2025. Here are simple ways to reduce your spending in different areas of your life.

Shopping

  • Use discount coupons and cashback.

  • Buy in bulk.

  • Compare prices online before purchasing.

...

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy