21-12-2020 10:53 | Edytowano: 21-12-2020 10:54
22-12-2020 10:56
Wymaga to sprawdzenia w naszym systemie, a tutaj nie mamy do niego dostępu. Dlatego proszę, żeby mąż do nas zadzwonił - 32 357 00 57. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Może też napisać w tej sprawie na czacie, po zalogowaniu się do bankowości.
Standardowo, jeśli zmiana umowy ubezpieczenia wynika z naszych regulacji, informujemy o tym odpowiednio wcześniej. Tak, żeby klient mógł kontynuować ubezpieczenie.
28-12-2020 10:00
29-12-2020 06:41
Nie możemy przekazać ogólnych informacji w Twojej sprawie. Odniesiemy się do niej indywidualnie dlatego proszę, aby mąż do nas zadzwonił - (32) 357 00 57. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Podczas rozmowy przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |