Odpowiedz

Ubezpieczenie kredytu hipotecznego

[ Edytowane ]
Czy są jakieś osoby z którymi nie skontaktowano się w sprawie zmiany ubezpieczyciela kredytu hipotecznego? Do mojego męża nie zadzwoniono a teraz może podpisać umowę z 6 miesięcznym okresem karencji, co jest kpiną po 10 latach płacenia poprzedniego ubezpieczenia i w dobie pandemii. Jeżeli są takie osoby, proszę dać znać.
Odpowiedz
0 Lajków
ju26
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-12-2020
Wiadomość 1 z 4 (1 293 wyświetleń)

Re: Ubezpieczenie kredytu hipptecznego

Wymaga to sprawdzenia w naszym systemie, a tutaj nie mamy do niego dostępu. Dlatego proszę, żeby mąż do nas zadzwonił - 32 357 00 57. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Może też napisać w tej sprawie na czacie, po zalogowaniu się do bankowości. 
Standardowo, jeśli zmiana umowy ubezpieczenia wynika z naszych regulacji, informujemy o tym odpowiednio wcześniej. Tak, żeby klient mógł kontynuować ubezpieczenie. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
169
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (1 190 wyświetleń)

Re: Ubezpieczenie kredytu hipptecznego

Informacja była wcześniej, że będzie kontakt telefoniczny. Niestety numer był nieaktualny, więc do rozmowy nie doszło. Mąż próbował kilkakrotnie uzyskać numer przez infolinię aby zawrzeć umowę ale takiej możliwości nie było. W tej chwili dostaliśmy informację, że akcja telefoniczna się skonczyla i można podpisać umowę z nowym ubezpieczycielem ale z 6 miesięcznym okresem karencji, co jest nie do przyjęcia z naszej strony, bo umowa z poprzednia firma nie jest zrywana przez nas tylko przez bank, więc powinno odbyć się to na zasadzie kontynuacji bez okresu karencji. A jeżeli nie było możliwości kontaktu telefonicznego to uważam że powinna być próba kontaktu pisemnego.
Odpowiedz
0 Lajków
ju26
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-12-2020
Wiadomość 3 z 4 (1 006 wyświetleń)

Re: Ubezpieczenie kredytu hipptecznego

Nie możemy przekazać ogólnych informacji w Twojej sprawie. Odniesiemy się do niej indywidualnie dlatego proszę, aby mąż do nas zadzwonił - (32) 357 00 57. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Podczas rozmowy przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
915
188
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (931 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Terminy realizacji drugiej transzy.

Dzień dobry :-)

Mam pytanie dotyczące wypłaty drugiej transzy do dewelopera.- termin do końca miesiąca. W aplikacji jest napisane, że rozpatrzenie wniosku może zająć do dziesięciu dni.
Nie chciałbym się...

20-05-2022
konto oszczędnościowe 4%

Cześć,

 

Jestem zielony jeśli chodzi o banki, czy to konto wiąże się z jakimś ryzykiem? Czy konto oszczędnościowe to to samo co lokata? Dlaczego bank nie doda tych 4% do istniejącego konta bankowego tyl

...

20-05-2022
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców - dopłata a zmiana wysokości raty / wakacje kredytowe

Wystarczy, że zgłosisz taką sytuację - telefonicznie (32 357 00 76) lub w naszej placówce bankowej. Następnie od razu możemy przyjąć od Ciebie nowy wniosek - podczas tego samego kontaktu.  Nie potrzeb

...

20-05-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy