21-12-2020 10:53 | Edytowano: 21-12-2020 10:54
22-12-2020 10:56
Wymaga to sprawdzenia w naszym systemie, a tutaj nie mamy do niego dostępu. Dlatego proszę, żeby mąż do nas zadzwonił - 32 357 00 57. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Może też napisać w tej sprawie na czacie, po zalogowaniu się do bankowości.
Standardowo, jeśli zmiana umowy ubezpieczenia wynika z naszych regulacji, informujemy o tym odpowiednio wcześniej. Tak, żeby klient mógł kontynuować ubezpieczenie.
28-12-2020 10:00
29-12-2020 06:41
Nie możemy przekazać ogólnych informacji w Twojej sprawie. Odniesiemy się do niej indywidualnie dlatego proszę, aby mąż do nas zadzwonił - (32) 357 00 57. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Podczas rozmowy przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |