Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Ubezpieczenie kredytu - brak pobrania środków

[ Edytowane ]

Proszę o podpowiedź w kwetii pobieranych składek na ubezpieczenie spłaty kredytu oraz ubezpieczenie nieruchomości. Sytuacja jest następująca - w dniu płatności kredytu (dokładnie dzisiaj, tj. 5.11.) zostały zablokowane środki na ww. składki ubezpieczeniowe, jednak jak się okazało, na rachunku było za mało środków i widzę w historii, że nastąpiło później zwolnienie blokady na "+" , czyli środki te wróciły na rachunek, o czym zorientowałam się dopiero wieczorem. Od razu uzupełniłam środki na rachunku bieżącym, robiąc przelew wewnętrzny z konta oszczędnościowego. Pytanie - czy do końca dnia, bądź w najbliższym dniu roboczym nastąpi jeszcze jedna próba automatycznego pobrania tych składek czy ewentualnie można to spłacić samodzielnie wykonując przelew? Dodam, że w zakładce kredytu widzę teraz należność przeterminowaną, ale tylko w wysokości składki na ubezpieczenie spłaty kredytu (mimo, że dzień jeszcze się nie skończył, a środki na koncie zostały uzupełnone ok. godz. 19:00). 

Odpowiedz
0 Lajków
neta
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
4
16-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 680 wyświetleń)

Re: Ubezpieczenie kredytu - brak pobrania środków

W przypadku braku wystarczających środków na pokrycie składki ubezpieczeniowej, opłacimy tę składkę, jednak faktycznie przy kredycie będzie widniała informacja o zaległości przeterminowanej. Opłatę pobierzemy następnego dnia. Nie poniesiesz z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.

Powinno więc dzisiaj się już wszystko wyświetlać prawidłowo przy Twoim kredycie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 560 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Re.: Dramatycznie długi czas oczekiwania na decyzję ws. kredytu hipotecznego

Ile czasu trwał etap operatu robiony przez ING?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy