Odpowiedz
Dlaczego nie przelano drugiej transzy
Odpowiedz
0 Lajków
Kiki129
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
2
29-03-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 377 wyświetleń)

Re: Transza

[ Edytowane ]

Chciałbym Ci pomóc, lecz przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie.

 

Skontaktuj się proszę z naszą infolinią hipoteczną pod numerem +48 32 357 00 57 bądź napisz do nas po zalogowaniu się do bankowości Moje ING, wybierając opcję Czat na dole ekranu. Podczas kontaktu specjalista przyjrzy się Twojej sprawie i odpowie na Twoje pytania. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00. 

 

 

 

**

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 372 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy