30-03-2022 08:25
30-03-2022 08:32 | Edytowano: 30-03-2022 08:33
Chciałbym Ci pomóc, lecz przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie.
Skontaktuj się proszę z naszą infolinią hipoteczną pod numerem +48 32 357 00 57 bądź napisz do nas po zalogowaniu się do bankowości Moje ING, wybierając opcję Czat na dole ekranu. Podczas kontaktu specjalista przyjrzy się Twojej sprawie i odpowie na Twoje pytania. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |