Odpowiedz

Transza

Dlaczego nie przelano drugiej transzy
Odpowiedz
0 Lajków
Kiki129
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
2
29-03-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 645 wyświetleń)

Re: Transza

[ Edytowane ]

Chciałbym Ci pomóc, lecz przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie.

 

Skontaktuj się proszę z naszą infolinią hipoteczną pod numerem +48 32 357 00 57 bądź napisz do nas po zalogowaniu się do bankowości Moje ING, wybierając opcję Czat na dole ekranu. Podczas kontaktu specjalista przyjrzy się Twojej sprawie i odpowie na Twoje pytania. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00. 

 

 

 

**

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 639 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
[Aplikacja] Tryb ciemny

Witam, 

szukałem w wielu miejscach informacji na temat dodania trybu ciemnego w aplikacji mobilnej, jedyne co udało mi się znaleźć, to informacja, że prace trwają.

 

Czy jest może na chwilę obecną jakiś

...

11-03-2025
Re.: Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Dziękujemy za sugestię. Przekazałam Twój głos do odpowiedniej jednostki.

11-03-2025
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Taki przelew trzeba zrobić z konta głównego w walucie w złotych czy też można z konta walutowego EUR? I taki przelew kiedy dojdzie do odbiorcy? Tego samego dnia czy następnego?

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy