Odpowiedz
Dlaczego nie przelano drugiej transzy
Odpowiedz
0 Lajków
Kiki129
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
2
29-03-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 490 wyświetleń)

Re: Transza

[ Edytowane ]

Chciałbym Ci pomóc, lecz przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie.

 

Skontaktuj się proszę z naszą infolinią hipoteczną pod numerem +48 32 357 00 57 bądź napisz do nas po zalogowaniu się do bankowości Moje ING, wybierając opcję Czat na dole ekranu. Podczas kontaktu specjalista przyjrzy się Twojej sprawie i odpowie na Twoje pytania. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00. 

 

 

 

**

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 485 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy