30-03-2022 08:25
30-03-2022 08:32 | Edytowano: 30-03-2022 08:33
Chciałbym Ci pomóc, lecz przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie.
Skontaktuj się proszę z naszą infolinią hipoteczną pod numerem +48 32 357 00 57 bądź napisz do nas po zalogowaniu się do bankowości Moje ING, wybierając opcję Czat na dole ekranu. Podczas kontaktu specjalista przyjrzy się Twojej sprawie i odpowie na Twoje pytania. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |