Odpowiedz

Szkoda czasu

Wniosłem złożony na początku grudnia.

Decyzja dopiero w Lutym.

Ta instytucja jest niepoważna.

W innym Banku dostałem po 10 dniach!

Słyszałem w kuluarach że taka jest strategia Banku, robić promki, wtedy pośrednicy zasypują Bank wnioskami, ANALitycy mają wtedy komfort wyłowić sobie wnioski pasujące do ich modelu, efekt jest taki że trzeba czekać na decyzje 2-3 miesiące.

Odpowiedz
0 Lajków
Lutek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-02-2021
Wiadomość 1 z 5 (3 561 wyświetleń)

Re: Szkoda czasu

Przykro mi, że takie masz zdanie. Standardowo decyzję ostateczną w sprawie kredytu podejmujemy w ciągu 21 dni,  od dostarczenia kompletu dokumentów. Staramy się, aby jak najszybciej ją przekazać naszym klientom. Rzeczywiście oferta cieszy się sporym zainteresowaniem, jednak robimy wszystko, aby decyzję przekazać tak szybko jak to możliwe. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 2 z 5 (3 351 wyświetleń)

Re.: Szkoda czasu

@Lutek w jakim innym banku składałeś ofertę że tak szybko dostałeś odpowiedź ?

Odpowiedz
0 Lajków
maciej44
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
21-01-2021
Wiadomość 3 z 5 (3 321 wyświetleń)

Re.: Szkoda czasu

BNP

Odpowiedz
0 Lajków
Lutek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-02-2021
Wiadomość 4 z 5 (3 040 wyświetleń)

Re.: Szkoda czasu

Ja w BNP czekałem tyle samo co w ING czyli 2 miesiące, właściwie nie wiem co tam się dzieje bo doradca nie raczy mi nic przekazac

Odpowiedz
0 Lajków
Andzej
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
28-01-2021
Wiadomość 5 z 5 (2 879 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter

...

19-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy