Odpowiedz

Status wniosku

Cześć, Mam dwie sprawy:

1. przy składaniu wniosku o decyzje kredytowa poprosiłem pracownika
Banku o numer wniosku by skorzystać z tego formularza: https://forms.ingbank.pl/INGeWniosekWormsExt/WizardWfB.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR&bank...
Niestety dostałem odpowiedz ze przy składaniu wniosku w oddziale nie otrzymam numeru wniosku. Czy to rzeczywiście jest dostępne dla wniosków składanych tylko przez telefon? Trochę bez sensu... Emotikon: Smutny

2. Jak długo trwa w tym momencie procedura otrzymania decyzji ostatecznej do kredytu hipotecznego? 15.01 złożyliśmy wniosek z własnym operatem.
Jak długo czeka się na podpisanie umowy kredytowej od momentu otrzymania decyzji ostatecznej?

Będę wdzięczny za odpowiedz
Odpowiedz
0 Lajków
LukaszKaz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
25-01-2020
Wiadomość 1 z 7 (19 259 wyświetleń)

Re: Status wniosku

W oddziale banku powinieneś otrzymać numer wniosku. Dzięki temu będziesz mógł sprawdzić status swojego wniosku. Jeżeli w trakcie analizy wniosku nie będą potrzebne żadne dodatkowe dokumenty to zgodnie z ustawą kredytową powinniśmy wydać decyzję w ciągu 21 dni. Termin na podpisanie umowy jest zależny od kalendarza klienta i specjalistów z oddziału. 
 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 7 (19 144 wyświetleń)

Re: Status wniosku

witam,

od kilku dni na stronie :

https://forms.ingbank.pl/INGeWniosekWormsExt/WizardWfB.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR&bank...

nie można sprawdzić statusu wniosku.

wyskakuje informacja:

 

Informacja 
Brak zdefiniowanej lub aktywnej wersji scenariusza dla tego produktu 

 

Pytanie dlaczego tak jest i kiedy zostanie przywrócona możliwość sprawdzania statusu.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 7 (11 288 wyświetleń)

Re: Status wniosku

Też mam taki komunikat. A ja mam pytanie do ciebie. Czy ty czekasz od stycznia na decyzje czy to tylko literówka ??
Odpowiedz
0 Lajków
Uyctcyvg
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
52
9
04-07-2021
Wiadomość 4 z 7 (11 245 wyświetleń)

Re: Status wniosku

Dzień dobry.
U mnie działa sprawdzenie statusu wniosku pod adresem
https://forms.ing.pl/DETeWniosekWormsExt/Wizardwfb.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR&bankId=6...
marlang
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
5
28-07-2021
Wiadomość 5 z 7 (11 216 wyświetleń)

Re: Status wniosku

Też tak mam, ale zauważyłam, że wejście w sprawdzenie statusu możliwe jest przez stronę niestety: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny/proces-i-dokumenty i na samym dole: Sprawdź status wniosku

Odpowiedz
0 Lajków
hakunamatata
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
3
04-08-2021
Wiadomość 6 z 7 (11 205 wyświetleń)

Re: Status wniosku

Napiszcie proszę czy problem z tą stroną nadal u Was występuje? Nie mieliśmy jak na razie więcej takich zgłoszeń.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
549
122
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (11 019 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem ze stroną logowania

Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.

W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in

...

05-02-2025
Podkreślona czcionka na stronie głównej

Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?

Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały

...

04-02-2025
Re.: Klucz u2f

Aktualnie w ING Business nie posiadamy logowania kluczem U2F. Jest taka możliwość jeśli logujesz się za pomocą Moje ING. Aby otrzymać więcej informacji zachęcam do kontaktu z naszymi specjalistami wsp...

04-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy