25-01-2020 22:47
27-01-2020 12:35
W oddziale banku powinieneś otrzymać numer wniosku. Dzięki temu będziesz mógł sprawdzić status swojego wniosku. Jeżeli w trakcie analizy wniosku nie będą potrzebne żadne dodatkowe dokumenty to zgodnie z ustawą kredytową powinniśmy wydać decyzję w ciągu 21 dni. Termin na podpisanie umowy jest zależny od kalendarza klienta i specjalistów z oddziału.
05-08-2021 12:49
witam,
od kilku dni na stronie :
nie można sprawdzić statusu wniosku.
wyskakuje informacja:
Informacja |
Brak zdefiniowanej lub aktywnej wersji scenariusza dla tego produktu |
Pytanie dlaczego tak jest i kiedy zostanie przywrócona możliwość sprawdzania statusu.
05-08-2021 13:55
05-08-2021 14:45
05-08-2021 14:54
Też tak mam, ale zauważyłam, że wejście w sprawdzenie statusu możliwe jest przez stronę niestety: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny/proces-i-dokumenty i na samym dole: Sprawdź status wniosku
06-08-2021 12:09
Napiszcie proszę czy problem z tą stroną nadal u Was występuje? Nie mieliśmy jak na razie więcej takich zgłoszeń.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024