Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Staż pracy u aktualnego pracodawcy a kredyt hipoteczny

Mam pytanie dotyczące możliwości złożenia wniosku o kredyt hipoteczny.

Moja sytuacja wygląda następująco: najpierw byłem zatrudniony na umowie zlecenie (12 miesięcy), następnie miałem 1 dzień przerwy między umowami, a potem rozpocząłem pracę u innego pracodawcy. Obecnie pracuję na umowie o pracę od około 10 miesięcy, a aktualna umowa jest zawarta jeszcze na kolejne 6 miesięcy do przodu. Jest to kolejna umowa u tego samego pracodawcy.

Czy w takiej sytuacji istnieje możliwość złożenia wniosku o kredyt hipoteczny w ING? Na stronie widnieje informacja: "Przy produktach hipotecznych akceptujemy umowę na czas określony. Umowa musi trwać min. 12 miesięcy u obecnego pracodawcy oraz 6 miesięcy do przodu.", stąd wątpliwości.

Będę wdzięczny za informacje lub podzielenie się doświadczeniami w podobnej sytuacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Seleyese
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
14-03-2026
Wiadomość 1 z 4 (942 wyświetleń)

Re.: Staż pracy u aktualnego pracodawcy a kredyt hipoteczny

Po pierwsze zostały tylko 2 miesiące do 12. Po drugie to czy piszesz 6 miesięcy do przodu do dotyczy 10+6 czy 12+6? Jeśli 10+6 to zagadaj z pracodawcą - w końcu musisz i tak mieć stałe dochody na spłatę a nie umowę tylko jako podkładkę pod wniosek.
Odpowiedz
0 Lajków
Faraon24
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
31
5
30-12-2019
Wiadomość 2 z 4 (924 wyświetleń)

Re.: Staż pracy u aktualnego pracodawcy a kredyt hipoteczny

Cześć. Od dnia dzisiejszego jest to 11 miesięcy wstecz I 6.5 w przód. Wniosek chce składać już / przed końcem marca, czy warto to w ogóle rozważać w takim przypadku? Czy wniosek zostanie z automatu odrzucony przez brak spełnienia warunków?
Odpowiedz
0 Lajków
Seleyese
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
14-03-2026
Wiadomość 3 z 4 (900 wyświetleń)

Re: Re.: Staż pracy u aktualnego pracodawcy a kredyt hipoteczny