24-11-2022 14:03
25-11-2022 14:12
Każda taka decyzja jest indywidualna. Proszę skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi (czat w aplikacji lub infolinia 32 357 00 57). Specjaliści sprawdzą jak będzie wyglądać Twój kredyt w przypadku nadpłaty, dzięki czemu na pewno będzie Ci łatwiej zdecydować
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025