Odpowiedz

Rozliczenie transzy kredytu

Witam,
Za pierwszą transzę kredytu hipotecznego wg kosztorysu powinniśmy postawić dom mniej wiecej w stanie surowym zamkniętym. Jednak przez podrożenie materiałów i konieczną wymianę gruntu przy fundamentach (nie było to przyjęte w kosztorysie) nie wystarczy nam na pokrycie dachu dachówką. Czy w takiej sytuacji bank udzieli nam 2 transzy czy będzie bezwzględnie wymagał doinwestowania własnych środków, aby tą dachówkę kupić i pokryć nią dach?
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
LuPio92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
13-09-2019
Wiadomość 1 z 4 (5 178 wyświetleń)

Re: Rozliczenie transzy kredytu

Proszę, wyślij nam w Moim ING zdjęcia z budowy oraz dziennik. Zespół, który zajmuje się tym tematem podejmie decyzję w Twojej sprawie. 
Dokumenty możesz wysłać wybierając: Moje ING--> kredyt hipoteczny--> Wnioski--> potwierdzenie spełnienia warunków umownych--> potwierdzenie zakończenia inwestycji i jej rozliczenie.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (5 132 wyświetleń)

Re: Rozliczenie transzy kredytu

Zdjęcia prześlę niebawem, gdy zostanie zamontowana konstrukcja dachu.

Bardziej chodzi mi o to czy każdy przypadek analizowany jest indywidualnie czy jednak przy rozliczaniu transzy są sztywne kryteria i niewiele można z tym zrobić.

Pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
LuPio92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
13-09-2019
Wiadomość 3 z 4 (5 042 wyświetleń)

Re: Rozliczenie transzy kredytu

Transzę kredytu rozliczamy w ciągu 10 dni. Czas ten liczymy od dnia złożenia wniosku o uruchomienie kolejnej transzy kredytu. Wniosek możesz złożyć w oddziale banku.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 4 z 4 (5 017 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy