Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Odwołanie od negatywnie rozpatrzonego wniosku

Dzień Dobry, 

Złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny w ING, jednak wniosek został rozpatrzony negatywnie na wczesnym etapie (prawdopodobnie automat scoringowy). 
Działalność gospodarcza 2 lata, niezłe dochody, bardzo dobry BIK i ponad 30% zapasu zdolności kredytowej nad wnioskowaną kwotą. Zakładam, że kawaler na działalności gospodarczej nie jest ulubionym typem klienta w ING.  
Mam w związku z tym dwa pytania:
- Czy od decyzji odmownej można się odwołać tak, żeby była rozpatrywana indywidualnie?
- Czy wnioskowanie o kredyt z partnerką, która posiada sporo niższe zarobki zwiększyłoby szansę na pozytywną weryfikację skoro nie chodzi tutaj o moją zdolność kredytową?

Pozdrawiam, M

Odpowiedz
0 Lajków
MarcinKruk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
25-09-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 946 wyświetleń)

Re: Odwołanie od negatywnie rozpatrzonego wniosku

@MarcinKruk Każdą decyzję kredytową podejmujemy indywidualnie. Składa się na nią wiele czynników. Jeśli złożysz wniosek o kredyt hipoteczny, wraz z drugim kredytobiorcą, ponownie go przeanalizujemy. Dzięki temu nasza decyzja może się zmienić. Zachęcam Cię do ponownego złożenia wniosku Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 883 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy