Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Odwołanie od negatywnie rozpatrzonego wniosku

Dzień Dobry, 

Złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny w ING, jednak wniosek został rozpatrzony negatywnie na wczesnym etapie (prawdopodobnie automat scoringowy). 
Działalność gospodarcza 2 lata, niezłe dochody, bardzo dobry BIK i ponad 30% zapasu zdolności kredytowej nad wnioskowaną kwotą. Zakładam, że kawaler na działalności gospodarczej nie jest ulubionym typem klienta w ING.  
Mam w związku z tym dwa pytania:
- Czy od decyzji odmownej można się odwołać tak, żeby była rozpatrywana indywidualnie?
- Czy wnioskowanie o kredyt z partnerką, która posiada sporo niższe zarobki zwiększyłoby szansę na pozytywną weryfikację skoro nie chodzi tutaj o moją zdolność kredytową?

Pozdrawiam, M

Odpowiedz
0 Lajków
MarcinKruk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
25-09-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 954 wyświetleń)

Re: Odwołanie od negatywnie rozpatrzonego wniosku

@MarcinKruk Każdą decyzję kredytową podejmujemy indywidualnie. Składa się na nią wiele czynników. Jeśli złożysz wniosek o kredyt hipoteczny, wraz z drugim kredytobiorcą, ponownie go przeanalizujemy. Dzięki temu nasza decyzja może się zmienić. Zachęcam Cię do ponownego złożenia wniosku Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 891 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy