Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Rozliczenie transz a źle sporządzony kosztorys budowlany

Witam. Mam pytanie odnośnie rozliczania transz.

mamy z mężem kredyt 300tyś. podzielono nam na 2 transze wypłatę =- 160 tys i 140 tyś.

A w czym rzecz: nasz kosztorys był tworzony jakiś czas temu w między czasie ceny poszczególnych elementów uległy zmianie- a co gorsze teraz analizując w postępie prac źle dobrane wartości kredytu na poszczególne etapy. (Analityk bankowy tego nie zweryfikował jak widać)

Nigdzie nie jest rozpisane co powinno być zrobione za 1 transzę.

Czy mamy sobie wybrać co zrobimy za 1 transzę sami ? czy robić zgodnie z pracami i sztuką budowlaną ?A może jak pieniądze się skończą sprawdzić czy to jak mamy wycenione w kosztorysie w porównaniu do etapu budowy jest adekwatne?

Co w sytuacji gdy okaże się że zgodnie z kosztorysem powinniśmy mieć np. stan deweloperski a mamy stan surowy zamknięty? Bo więcej środków jest rozpisane na końcowe etapy typu elewacja  tynki i okładziny wewnętrzne i prace wykończeniowe.

Odpowiedz
0 Lajków
MartynaB
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
13-05-2019
Wiadomość 1 z 2 (5 020 wyświetleń)

Re: Rozliczenie transz a źle sporządzony kosztorys budowlany

@MartynaB Jak będą się kończyły pieniądze proszę przesłać nam zdjęcia z budowy, zdjęć nieruchomości oraz zdjęć dziennika budowy. Oszacujmy postęp budowy czy jest adekwatny do uruchomionych środków. Takie dokumenty może Pani przekazać nam na 2 sposoby:
•    w dowolnym oddziale naszego banku lub
•    przez usługę internetową Moje ING. Po zalogowaniu proszę wejść w  zakładkę Moje finanse> Kredyt hipoteczny> Wnioski> Potwierdzenie spełnienia warunków umownych.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 987 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy