Odpowiedz

Rozliczenie kredytu hipotecznego

Cześć, mam pewną zagwostkę.

W zeszłym roku wzięłam kredyt hipoteczny na budowę domu. Pierwszą transze rozliczyliśmy na początku roku, i dostaliśmy drugą.
Byłam przekonana że od czasu wzięcia kredytu mam 2 lata na rozliczenie się z niego w całości aż na początku sierpnia dostałam informację że minął termin warunku umownego. Na szczęście dzięki aplikacji udało mi się przesunąć ten termin na później (wyznaczyłam sobie 24msc żeby mieć bezpieczny zapas).

I teraz moje pytanie: dostałam informację o awizo z sądu z Zabrza (niestety osoba która odebrała awizo powiadomiła mnie o tym za późno i list wrócił do nadawcy) - czy to możliwe żeby to miało jakiś związek z ING i tym nie spełnieniem warunków umownych? Kiedyś też kojarzę że przyszedł do nas list z Zabrza i był to list z ING. A termin nadania listu pokrywa się z przypomnieniem wysłanym przez apkę. Stresuje mnie fakt że był to list sądowy.

Zapewne trochę dramatyzuję ale chciałam się dopytać czy ktoś też tak może miał.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaP1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-09-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 577 wyświetleń)

Re: Rozliczenie kredytu hipotecznego

Możliwe, że korespondencja z sądu dotyczy potwierdzenia wpisu banku w dziale IV księgi wieczystej. Skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 57 lub z czatem w Moim ING. Sprawdzimy Twoją sytuację. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00 i w soboty w godzinach 8:00-16:00.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
159
23
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 517 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy