21-09-2023 18:28
22-09-2023 19:04
Możliwe, że korespondencja z sądu dotyczy potwierdzenia wpisu banku w dziale IV księgi wieczystej. Skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 57 lub z czatem w Moim ING. Sprawdzimy Twoją sytuację. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00 i w soboty w godzinach 8:00-16:00.
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024