Odpowiedz

Rozgoryczenie

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ... oto moja przygoda z bankiem ING i ostrzeżenie dla wszystkich 

Korzystamy z usług Open Finanse ... Podziękowania dla Pani Dominiki ... 

 

w maju 2018 złożyliśmy z mężem wniosek o kredyt hipoteczny. Procedury wszelakie trwały bardzo długo, ale dostaliśmy wstępną decyzję kredytową, później wycena i po 6 tygodniach decyzja ostateczna pozytywna.

Wszystko niby w porządku ale sprzedający mieszkanie nie wytrzymał czasu oczekiwania na nasz kredyt i w dniu decyzji sprzedał mieszkanie komuś innemu ... no cóż można by powiedzieć prawo rynku 

Pytanie czemu tak długo .... ???? 

 

Nie poddaliśmy się i znaleźliśmy dość szybko inne mieszkanie .... nowe dokumenty nowe formalności nowe zaświadczenia i zapewnienia ze skoro już raz dostaliśmy kredyt to drugi raz to tylko formalność i zapewnienie że może uda się szybciej. Oczywiście wycena szybko zrobiona i po tygodniu złożona do banku. Po 6 tygodniach zwodzenia i statutu analizujemy dokumenty,

 

Odpowiedz : nie możemy przyznać Państwu kredytu .... "podobno" ktoś z wyższego szczebla wydał taką decyzję.

Powód: wewnętrzne regulacje Banku 

A teraz pytanie do Banku Ing gdzie mamy iść mieszkać z dzieckiem ... ?? 

powinnam wylać pomyje na ten Bank ale będę mądrzejsza bo wiem że się podniosę i pójdę dalej 

Ale nikomu nie polecę tego Banku, nawet najgorszemu wrogowi. I niech moje opowiadanie da Wam coś do myślenia. 

I do wiadomości Pana z wyższego szczebla ... Dyrektorem i Kierownikiem się bywa a człowiekiem jest się całe życie 

 

Odpowiedz
0 Lajków
rudaada200
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-07-2018
Wiadomość 1 z 3 (3 609 wyświetleń)

Re: Rozgoryczenie

Przykro mi że taka sytuacja miała miejsce. Proszę o zgłoszenie tej sytuacji oficjalną ścieżką reklamacyjną:
- przez Moje ING: zakładka wiadomości/Napisz wiadomość (dla posiadaczy tej usługi),
- telefonicznie: 32/ 357 00 62. Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 – 19:00,
- w oddziale.
 Pozwoli to na ponowne sprawdzenie, co się działo z wnioskiem i dlaczego taka decyzja została podjęta.
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 485 wyświetleń)

Re: Rozgoryczenie

Droga Pani ... bardzo dziękuję za tą piękną odpowiedz ale jest nie wystarczająca ... reklamacja została złożona ale cóż powiedziano NIE. Stracone 3 miesiące, mnóstwo nerwów i rozgoryczenia.   Tego nam nikt nie wróci. 

Dziękuję za współpracę, Pozdrawiam 

Odpowiedz
0 Lajków
rudaada200
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-07-2018
Wiadomość 3 z 3 (3 450 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Warunki polisy ubezpieczeniowej nieruchomości

,"Wymóg ubezpieczenia od powodzi dotyczy umów podpisanych od 12 marca 2023 r. - potrzeba zapewnienia zabezpieczenia ryzyka powodzi "

Ale jakich umów? Kredytowych? Ubezpieczeniowych?

Co znaczy "stare" um...

19-03-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Kolejna aktualizacja i 0 poprawionych błędów. Wklejam jeszcze raz listę problemów, dopóki nie dostaną naprawione:

1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które posiadam
2. Gdy mam tylko jedno kont...

18-03-2024
Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Witam,

 

Przez dłuższy czas nie używałem aplikacji, ale mało przezornie ją zaktualizowałem, po czym nie mogę się normalnie zalogować.

Po włączeniu apki jedyne opcje do wyboru to:

1. Aktywuj aplikację,

2. Z

...

18-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy