04-08-2018 09:27
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ... oto moja przygoda z bankiem ING i ostrzeżenie dla wszystkich
Korzystamy z usług Open Finanse ... Podziękowania dla Pani Dominiki ...
w maju 2018 złożyliśmy z mężem wniosek o kredyt hipoteczny. Procedury wszelakie trwały bardzo długo, ale dostaliśmy wstępną decyzję kredytową, później wycena i po 6 tygodniach decyzja ostateczna pozytywna.
Wszystko niby w porządku ale sprzedający mieszkanie nie wytrzymał czasu oczekiwania na nasz kredyt i w dniu decyzji sprzedał mieszkanie komuś innemu ... no cóż można by powiedzieć prawo rynku
Pytanie czemu tak długo .... ????
Nie poddaliśmy się i znaleźliśmy dość szybko inne mieszkanie .... nowe dokumenty nowe formalności nowe zaświadczenia i zapewnienia ze skoro już raz dostaliśmy kredyt to drugi raz to tylko formalność i zapewnienie że może uda się szybciej. Oczywiście wycena szybko zrobiona i po tygodniu złożona do banku. Po 6 tygodniach zwodzenia i statutu analizujemy dokumenty,
Odpowiedz : nie możemy przyznać Państwu kredytu .... "podobno" ktoś z wyższego szczebla wydał taką decyzję.
Powód: wewnętrzne regulacje Banku
A teraz pytanie do Banku Ing gdzie mamy iść mieszkać z dzieckiem ... ??
powinnam wylać pomyje na ten Bank ale będę mądrzejsza bo wiem że się podniosę i pójdę dalej
Ale nikomu nie polecę tego Banku, nawet najgorszemu wrogowi. I niech moje opowiadanie da Wam coś do myślenia.
I do wiadomości Pana z wyższego szczebla ... Dyrektorem i Kierownikiem się bywa a człowiekiem jest się całe życie
06-08-2018 12:44
Przykro mi że taka sytuacja miała miejsce. Proszę o zgłoszenie tej sytuacji oficjalną ścieżką reklamacyjną:
- przez Moje ING: zakładka wiadomości/Napisz wiadomość (dla posiadaczy tej usługi),
- telefonicznie: 32/ 357 00 62. Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 – 19:00,
- w oddziale.
Pozwoli to na ponowne sprawdzenie, co się działo z wnioskiem i dlaczego taka decyzja została podjęta.
06-08-2018 21:43
Droga Pani ... bardzo dziękuję za tą piękną odpowiedz ale jest nie wystarczająca ... reklamacja została złożona ale cóż powiedziano NIE. Stracone 3 miesiące, mnóstwo nerwów i rozgoryczenia. Tego nam nikt nie wróci.
Dziękuję za współpracę, Pozdrawiam
Witam,
Przez dłuższy czas nie używałem aplikacji, ale mało przezornie ją zaktualizowałem, po czym nie mogę się normalnie zalogować.
Po włączeniu apki jedyne opcje do wyboru to:
1. Aktywuj aplikację,
2. Z
... 18-03-2024