Odpowiedz

Rozgoryczenie

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ... oto moja przygoda z bankiem ING i ostrzeżenie dla wszystkich 

Korzystamy z usług Open Finanse ... Podziękowania dla Pani Dominiki ... 

 

w maju 2018 złożyliśmy z mężem wniosek o kredyt hipoteczny. Procedury wszelakie trwały bardzo długo, ale dostaliśmy wstępną decyzję kredytową, później wycena i po 6 tygodniach decyzja ostateczna pozytywna.

Wszystko niby w porządku ale sprzedający mieszkanie nie wytrzymał czasu oczekiwania na nasz kredyt i w dniu decyzji sprzedał mieszkanie komuś innemu ... no cóż można by powiedzieć prawo rynku 

Pytanie czemu tak długo .... ???? 

 

Nie poddaliśmy się i znaleźliśmy dość szybko inne mieszkanie .... nowe dokumenty nowe formalności nowe zaświadczenia i zapewnienia ze skoro już raz dostaliśmy kredyt to drugi raz to tylko formalność i zapewnienie że może uda się szybciej. Oczywiście wycena szybko zrobiona i po tygodniu złożona do banku. Po 6 tygodniach zwodzenia i statutu analizujemy dokumenty,

 

Odpowiedz : nie możemy przyznać Państwu kredytu .... "podobno" ktoś z wyższego szczebla wydał taką decyzję.

Powód: wewnętrzne regulacje Banku 

A teraz pytanie do Banku Ing gdzie mamy iść mieszkać z dzieckiem ... ?? 

powinnam wylać pomyje na ten Bank ale będę mądrzejsza bo wiem że się podniosę i pójdę dalej 

Ale nikomu nie polecę tego Banku, nawet najgorszemu wrogowi. I niech moje opowiadanie da Wam coś do myślenia. 

I do wiadomości Pana z wyższego szczebla ... Dyrektorem i Kierownikiem się bywa a człowiekiem jest się całe życie 

 

Odpowiedz
0 Lajków
rudaada200
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-07-2018
Wiadomość 1 z 3 (4 712 wyświetleń)

Re: Rozgoryczenie

Przykro mi że taka sytuacja miała miejsce. Proszę o zgłoszenie tej sytuacji oficjalną ścieżką reklamacyjną:
- przez Moje ING: zakładka wiadomości/Napisz wiadomość (dla posiadaczy tej usługi),
- telefonicznie: 32/ 357 00 62. Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 – 19:00,
- w oddziale.
 Pozwoli to na ponowne sprawdzenie, co się działo z wnioskiem i dlaczego taka decyzja została podjęta.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (4 588 wyświetleń)

Re: Rozgoryczenie

Droga Pani ... bardzo dziękuję za tą piękną odpowiedz ale jest nie wystarczająca ... reklamacja została złożona ale cóż powiedziano NIE. Stracone 3 miesiące, mnóstwo nerwów i rozgoryczenia.   Tego nam nikt nie wróci. 

Dziękuję za współpracę, Pozdrawiam 

Odpowiedz
0 Lajków
rudaada200
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-07-2018
Wiadomość 3 z 3 (4 553 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy