04-08-2018 09:27
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ... oto moja przygoda z bankiem ING i ostrzeżenie dla wszystkich
Korzystamy z usług Open Finanse ... Podziękowania dla Pani Dominiki ...
w maju 2018 złożyliśmy z mężem wniosek o kredyt hipoteczny. Procedury wszelakie trwały bardzo długo, ale dostaliśmy wstępną decyzję kredytową, później wycena i po 6 tygodniach decyzja ostateczna pozytywna.
Wszystko niby w porządku ale sprzedający mieszkanie nie wytrzymał czasu oczekiwania na nasz kredyt i w dniu decyzji sprzedał mieszkanie komuś innemu ... no cóż można by powiedzieć prawo rynku
Pytanie czemu tak długo .... ????
Nie poddaliśmy się i znaleźliśmy dość szybko inne mieszkanie .... nowe dokumenty nowe formalności nowe zaświadczenia i zapewnienia ze skoro już raz dostaliśmy kredyt to drugi raz to tylko formalność i zapewnienie że może uda się szybciej. Oczywiście wycena szybko zrobiona i po tygodniu złożona do banku. Po 6 tygodniach zwodzenia i statutu analizujemy dokumenty,
Odpowiedz : nie możemy przyznać Państwu kredytu .... "podobno" ktoś z wyższego szczebla wydał taką decyzję.
Powód: wewnętrzne regulacje Banku
A teraz pytanie do Banku Ing gdzie mamy iść mieszkać z dzieckiem ... ??
powinnam wylać pomyje na ten Bank ale będę mądrzejsza bo wiem że się podniosę i pójdę dalej
Ale nikomu nie polecę tego Banku, nawet najgorszemu wrogowi. I niech moje opowiadanie da Wam coś do myślenia.
I do wiadomości Pana z wyższego szczebla ... Dyrektorem i Kierownikiem się bywa a człowiekiem jest się całe życie
06-08-2018 12:44
Przykro mi że taka sytuacja miała miejsce. Proszę o zgłoszenie tej sytuacji oficjalną ścieżką reklamacyjną:
- przez Moje ING: zakładka wiadomości/Napisz wiadomość (dla posiadaczy tej usługi),
- telefonicznie: 32/ 357 00 62. Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 – 19:00,
- w oddziale.
Pozwoli to na ponowne sprawdzenie, co się działo z wnioskiem i dlaczego taka decyzja została podjęta.
06-08-2018 21:43
Droga Pani ... bardzo dziękuję za tą piękną odpowiedz ale jest nie wystarczająca ... reklamacja została złożona ale cóż powiedziano NIE. Stracone 3 miesiące, mnóstwo nerwów i rozgoryczenia. Tego nam nikt nie wróci.
Dziękuję za współpracę, Pozdrawiam
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S