Odpowiedz

Rozgoryczenie

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ... oto moja przygoda z bankiem ING i ostrzeżenie dla wszystkich 

Korzystamy z usług Open Finanse ... Podziękowania dla Pani Dominiki ... 

 

w maju 2018 złożyliśmy z mężem wniosek o kredyt hipoteczny. Procedury wszelakie trwały bardzo długo, ale dostaliśmy wstępną decyzję kredytową, później wycena i po 6 tygodniach decyzja ostateczna pozytywna.

Wszystko niby w porządku ale sprzedający mieszkanie nie wytrzymał czasu oczekiwania na nasz kredyt i w dniu decyzji sprzedał mieszkanie komuś innemu ... no cóż można by powiedzieć prawo rynku 

Pytanie czemu tak długo .... ???? 

 

Nie poddaliśmy się i znaleźliśmy dość szybko inne mieszkanie .... nowe dokumenty nowe formalności nowe zaświadczenia i zapewnienia ze skoro już raz dostaliśmy kredyt to drugi raz to tylko formalność i zapewnienie że może uda się szybciej. Oczywiście wycena szybko zrobiona i po tygodniu złożona do banku. Po 6 tygodniach zwodzenia i statutu analizujemy dokumenty,

 

Odpowiedz : nie możemy przyznać Państwu kredytu .... "podobno" ktoś z wyższego szczebla wydał taką decyzję.

Powód: wewnętrzne regulacje Banku 

A teraz pytanie do Banku Ing gdzie mamy iść mieszkać z dzieckiem ... ?? 

powinnam wylać pomyje na ten Bank ale będę mądrzejsza bo wiem że się podniosę i pójdę dalej 

Ale nikomu nie polecę tego Banku, nawet najgorszemu wrogowi. I niech moje opowiadanie da Wam coś do myślenia. 

I do wiadomości Pana z wyższego szczebla ... Dyrektorem i Kierownikiem się bywa a człowiekiem jest się całe życie 

 

Odpowiedz
0 Lajków
rudaada200
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-07-2018
Wiadomość 1 z 3 (3 974 wyświetleń)

Re: Rozgoryczenie

Przykro mi że taka sytuacja miała miejsce. Proszę o zgłoszenie tej sytuacji oficjalną ścieżką reklamacyjną:
- przez Moje ING: zakładka wiadomości/Napisz wiadomość (dla posiadaczy tej usługi),
- telefonicznie: 32/ 357 00 62. Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 – 19:00,
- w oddziale.
 Pozwoli to na ponowne sprawdzenie, co się działo z wnioskiem i dlaczego taka decyzja została podjęta.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 850 wyświetleń)

Re: Rozgoryczenie

Droga Pani ... bardzo dziękuję za tą piękną odpowiedz ale jest nie wystarczająca ... reklamacja została złożona ale cóż powiedziano NIE. Stracone 3 miesiące, mnóstwo nerwów i rozgoryczenia.   Tego nam nikt nie wróci. 

Dziękuję za współpracę, Pozdrawiam 

Odpowiedz
0 Lajków
rudaada200
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-07-2018
Wiadomość 3 z 3 (3 815 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy