Odpowiedz

Pytanie dotyczące decyzji

Witam , mam pytanie składałam wniosek 9.11 w analizę wszedł 12.11 , operat wyslany zostal 23.11 . Nie dostałam żadnej decyzji wstepnej przez 21 dni roboczych . Czy ktoś ma też taka sytuację ?? Czy może będzie decyzja ostateczna zamiast wstępnej , jeżeli jest cały komplet dokumentów?
Odpowiedz
0 Lajków
Dl11
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
27
0
03-12-2020
Wiadomość 1 z 7 (3 355 wyświetleń)

Re.: Pytanie dotyczące decyzji

Ja dostałam od razu ostateczną
Odpowiedz
0 Lajków
karola130
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
79
7
13-11-2020
Wiadomość 2 z 7 (3 327 wyświetleń)

Re.: Pytanie dotyczące decyzji

@karola130 ja już jestem zdenerwowana bo nie ma żadnej odpowiedzi a termin goni ☹️☹️
Odpowiedz
0 Lajków
Dl11
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
27
0
03-12-2020
Wiadomość 3 z 7 (3 280 wyświetleń)

Re: Re.: Pytanie dotyczące decyzji

Rzeczywiście, może zdarzyć się tak, że podejmiemy od razu decyzję ostateczną. Zaczekaj proszę cierpliwie na informacje. 
 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 4 z 7 (3 153 wyświetleń)

Re: Re.: Pytanie dotyczące decyzji

@SylwiaG mam pytanie ile tak trzeba czekać na decyzję od tego terminu ? Czy to się liczy od tego 12 czy 23.11 wtedy gdy operat został dostarczony? I czy są to dni robocze czy kalanderzowe ?
Odpowiedz
0 Lajków
Dl11
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
27
0
03-12-2020
Wiadomość 5 z 7 (3 131 wyświetleń)

Re: Re.: Pytanie dotyczące decyzji

Decyzję ostateczną bank powinien wydać w terminie 21 dni kalendarzowych od dostarczenia kompletu dokumentów, czyli od dostarczenia operatu, o ile nie poproszą o jakiś dodatkowy dokument.
Odpowiedz
0 Lajków
Olka0212
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
6
24-11-2020
Wiadomość 6 z 7 (3 115 wyświetleń)

Re: Re.: Pytanie dotyczące decyzji

@Olka0212 dziękuję za odpowiedź🙂, to dzisiaj powinniśmy ostateczna dostać , a nawet wstępnej nie mamy... Mam nadzieję ,że wkoncu to się wszystko ruszy i oby do świąt chociaż jakąś była
Odpowiedz
0 Lajków
Dl11
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
27
0
03-12-2020
Wiadomość 7 z 7 (3 109 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy