Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Przyznana decyzja a zmiany warunków umowy

Cześć, dostaliśmy już pozytywną decyzję kredytową. W warunkach umowy mamy, że pierwsza transza wynosić będzie 220tys. Przy składaniu wniosku rozjechały się informacje od przedstawicieli, jeden mówił, że możemy wziąć 150tys pierwszej transzy, ale później okazało się, że pierwsza transza musi wynosić 40%wartości nieruchomość. W regulaminie i na tym forum dostałam informację, że jest to kwota DO 40%, a jej wysokość trzeba ustalić przy składaniu wniosku. Niestety przedstawiciel słabo ogarnięty w tym, a zresztą nie tylko w tym temacie. Czy w naszej sytuacji, czyli przed pospisaniem umowy możemy jeszcze wnioskować o zmianę wysokości tej transzy? Czy jeżeli wycofamy wniosek i złożymy na nowo to jest możliwość wnioskowania o niższą pierwszą transzę? Jeżeli takowy wycofamy, to ile trwa ponowna procedura? Pozdrawiam!

Odpowiedz
0 Lajków
FORKOL
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
13-05-2019
Wiadomość 1 z 4 (3 754 wyświetleń)

Re: Przyznana decyzja a zmiany warunków umowy

Pierwszą transzę możemy rozdzielić na dwa przelewy. Powinny one stanowić 40% wartości nieruchomości. Powinieneś zgłosić to u specjalisty, u którego będziesz uruchamiał kredyt. 
W tej sytuacji nie musisz składać nowego wniosku.  



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (3 744 wyświetleń)

Re: Przyznana decyzja a zmiany warunków umowy

W jakim odstępie czasu mogą nastąpić te przelewy?

Odpowiedz
0 Lajków
FORKOL
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
13-05-2019
Wiadomość 3 z 4 (3 743 wyświetleń)

Re: Przyznana decyzja a zmiany warunków umowy

Od złożenia wniosku o uruchomienie, pieniądze wypłacamy do 10 dni. Warunki do spełniania przed uruchomieniem wynikają z umowy i wymagają sprawdzenia.
Zachęcam do kontaktu ze swoim doradą, który sprawdzi szczegóły. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 676 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy