Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Przyznana decyzja a zmiany warunków umowy

Cześć, dostaliśmy już pozytywną decyzję kredytową. W warunkach umowy mamy, że pierwsza transza wynosić będzie 220tys. Przy składaniu wniosku rozjechały się informacje od przedstawicieli, jeden mówił, że możemy wziąć 150tys pierwszej transzy, ale później okazało się, że pierwsza transza musi wynosić 40%wartości nieruchomość. W regulaminie i na tym forum dostałam informację, że jest to kwota DO 40%, a jej wysokość trzeba ustalić przy składaniu wniosku. Niestety przedstawiciel słabo ogarnięty w tym, a zresztą nie tylko w tym temacie. Czy w naszej sytuacji, czyli przed pospisaniem umowy możemy jeszcze wnioskować o zmianę wysokości tej transzy? Czy jeżeli wycofamy wniosek i złożymy na nowo to jest możliwość wnioskowania o niższą pierwszą transzę? Jeżeli takowy wycofamy, to ile trwa ponowna procedura? Pozdrawiam!

Odpowiedz
0 Lajków
FORKOL
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
13-05-2019
Wiadomość 1 z 4 (4 214 wyświetleń)

Re: Przyznana decyzja a zmiany warunków umowy

Pierwszą transzę możemy rozdzielić na dwa przelewy. Powinny one stanowić 40% wartości nieruchomości. Powinieneś zgłosić to u specjalisty, u którego będziesz uruchamiał kredyt. 
W tej sytuacji nie musisz składać nowego wniosku.  



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
611
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (4 204 wyświetleń)

Re: Przyznana decyzja a zmiany warunków umowy

W jakim odstępie czasu mogą nastąpić te przelewy?

Odpowiedz
0 Lajków
FORKOL
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
13-05-2019
Wiadomość 3 z 4 (4 203 wyświetleń)

Re: Przyznana decyzja a zmiany warunków umowy

Od złożenia wniosku o uruchomienie, pieniądze wypłacamy do 10 dni. Warunki do spełniania przed uruchomieniem wynikają z umowy i wymagają sprawdzenia.
Zachęcam do kontaktu ze swoim doradą, który sprawdzi szczegóły. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (4 136 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oszustwo bankomatów Planet Cash

Witam , mam u was konto z dobre 20 lat dla klientów indywidualnych jak od 3 lat konto firmowe , dzisiaj chciałem wypłacić z bankomatu Planet Cash który bank ING wyśmienicie promuję,pieniądze w kwocie ...

18-11-2025
Czas analizy po dodatkowych oświadczeniach

Wniosek w banku od 14.10.2025.

Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:

 

https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy

 

Do czasu kiedy po zmianie s

...

18-11-2025
Re: Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę

...

18-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy