Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Przyznana decyzja a zmiany warunków umowy

Cześć, dostaliśmy już pozytywną decyzję kredytową. W warunkach umowy mamy, że pierwsza transza wynosić będzie 220tys. Przy składaniu wniosku rozjechały się informacje od przedstawicieli, jeden mówił, że możemy wziąć 150tys pierwszej transzy, ale później okazało się, że pierwsza transza musi wynosić 40%wartości nieruchomość. W regulaminie i na tym forum dostałam informację, że jest to kwota DO 40%, a jej wysokość trzeba ustalić przy składaniu wniosku. Niestety przedstawiciel słabo ogarnięty w tym, a zresztą nie tylko w tym temacie. Czy w naszej sytuacji, czyli przed pospisaniem umowy możemy jeszcze wnioskować o zmianę wysokości tej transzy? Czy jeżeli wycofamy wniosek i złożymy na nowo to jest możliwość wnioskowania o niższą pierwszą transzę? Jeżeli takowy wycofamy, to ile trwa ponowna procedura? Pozdrawiam!

Odpowiedz
0 Lajków
FORKOL
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
13-05-2019
Wiadomość 1 z 4 (3 377 wyświetleń)

Re: Przyznana decyzja a zmiany warunków umowy

Pierwszą transzę możemy rozdzielić na dwa przelewy. Powinny one stanowić 40% wartości nieruchomości. Powinieneś zgłosić to u specjalisty, u którego będziesz uruchamiał kredyt. 
W tej sytuacji nie musisz składać nowego wniosku.  



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (3 367 wyświetleń)

Re: Przyznana decyzja a zmiany warunków umowy

W jakim odstępie czasu mogą nastąpić te przelewy?

Odpowiedz
0 Lajków
FORKOL
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
13-05-2019
Wiadomość 3 z 4 (3 366 wyświetleń)

Re: Przyznana decyzja a zmiany warunków umowy

Od złożenia wniosku o uruchomienie, pieniądze wypłacamy do 10 dni. Warunki do spełniania przed uruchomieniem wynikają z umowy i wymagają sprawdzenia.
Zachęcam do kontaktu ze swoim doradą, który sprawdzi szczegóły. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 299 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Pula kodów De'Longhi

Cześć,
Chciałbym skorzystać z kodu rabatowego De’Longhi (15%). Niestety, w aplikacji Moje ING widnieje informacja, że pula kodów została wyczerpana.
Czy pula zostanie uzupełniona?
Pozdrawiam

15-11-2024
Re.: Kredyt hipoteczny a służebność

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i

...

14-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 

13-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy