Odpowiedz

Problemy Informatyczne w ING

[ Edytowane ]

Hej,

czy ktos doswiadczyl problemow informatycznych w ING w ostatnich dniach?

Opisze moja sprawe,

Dostalam w piatek 6.03.2020 mailem informacje ze decyzja jest pozytywna,

w mailu powinna byc umowa i zalaczniki, ktorych nie bylo.

Doradca tez jej nie dostal.

Doradca od piatku codziennie przypomina w banku zeby doslali umowe i zalaczniki, ale niestety bez skutecznie.

Wiec jesli nie ma umowy w systemach nie moge sie umowic na podpisanie umowy w oddziale.

Czas mnie goni, bo 1 transza powinna byc wyplacona deweloperowi juz 16.03.2020r, a napewno to sie nie uda.

Z deweloperem rozmawialam, i dla niego to nie problem jesli wplata bedzie tydzien czy dwa po terminie, moze nawet wystawic dokument dla banku ze poczeka bez problemu na wplate.

Ale teraz pytanie, czy dla ING nie bedzie problemem, jesli wplata transzy odbedzie sie po terminie ktory jest w umowie deweloperskiej?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Missatomicbomb
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-03-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 239 wyświetleń)

Re: Problemy Informatyczne w ING

W sprawie dokumentów, proszę skontaktuj się ze specjalistą, z którym kompletowałeś dokumenty do wniosku. Transze kredytu  możemy uruchomić  do miesiąca czasu, po terminie wskazanym w umowie deweloperskiej, bez dodatkowych oświadczeń od dewelopera.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 157 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy