Odpowiedz

Problemy Informatyczne w ING

[ Edytowane ]

Hej,

czy ktos doswiadczyl problemow informatycznych w ING w ostatnich dniach?

Opisze moja sprawe,

Dostalam w piatek 6.03.2020 mailem informacje ze decyzja jest pozytywna,

w mailu powinna byc umowa i zalaczniki, ktorych nie bylo.

Doradca tez jej nie dostal.

Doradca od piatku codziennie przypomina w banku zeby doslali umowe i zalaczniki, ale niestety bez skutecznie.

Wiec jesli nie ma umowy w systemach nie moge sie umowic na podpisanie umowy w oddziale.

Czas mnie goni, bo 1 transza powinna byc wyplacona deweloperowi juz 16.03.2020r, a napewno to sie nie uda.

Z deweloperem rozmawialam, i dla niego to nie problem jesli wplata bedzie tydzien czy dwa po terminie, moze nawet wystawic dokument dla banku ze poczeka bez problemu na wplate.

Ale teraz pytanie, czy dla ING nie bedzie problemem, jesli wplata transzy odbedzie sie po terminie ktory jest w umowie deweloperskiej?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Missatomicbomb
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-03-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 258 wyświetleń)

Re: Problemy Informatyczne w ING

W sprawie dokumentów, proszę skontaktuj się ze specjalistą, z którym kompletowałeś dokumenty do wniosku. Transze kredytu  możemy uruchomić  do miesiąca czasu, po terminie wskazanym w umowie deweloperskiej, bez dodatkowych oświadczeń od dewelopera.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 176 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy