11-03-2020 07:58 | Edytowano: 11-03-2020 07:59
Hej,
czy ktos doswiadczyl problemow informatycznych w ING w ostatnich dniach?
Opisze moja sprawe,
Dostalam w piatek 6.03.2020 mailem informacje ze decyzja jest pozytywna,
w mailu powinna byc umowa i zalaczniki, ktorych nie bylo.
Doradca tez jej nie dostal.
Doradca od piatku codziennie przypomina w banku zeby doslali umowe i zalaczniki, ale niestety bez skutecznie.
Wiec jesli nie ma umowy w systemach nie moge sie umowic na podpisanie umowy w oddziale.
Czas mnie goni, bo 1 transza powinna byc wyplacona deweloperowi juz 16.03.2020r, a napewno to sie nie uda.
Z deweloperem rozmawialam, i dla niego to nie problem jesli wplata bedzie tydzien czy dwa po terminie, moze nawet wystawic dokument dla banku ze poczeka bez problemu na wplate.
Ale teraz pytanie, czy dla ING nie bedzie problemem, jesli wplata transzy odbedzie sie po terminie ktory jest w umowie deweloperskiej?
11-03-2020 19:22
W sprawie dokumentów, proszę skontaktuj się ze specjalistą, z którym kompletowałeś dokumenty do wniosku. Transze kredytu możemy uruchomić do miesiąca czasu, po terminie wskazanym w umowie deweloperskiej, bez dodatkowych oświadczeń od dewelopera.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024