Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Nadpłata - czemu skrócili okres kredytowania a nie wielkość raty?

Dzień dobry. Posiadam w ING kredyt hipoteczny od połowy 2018 r. Od września ubiegłego roku regularnie nadpłacam kredyt. Dotychczas po zaksięgowaniu wpłaty przychodziły wyliczenia nowej raty. Tymczasem wczoraj dokonałam nadpłaty 4000 zł, a dzisiaj widzę, że rata pozostała bez zmian a ukres kredytowania zmniejszył się o 11 miesięcy. Dlaczego tak się stało? Mi zależy na zmniejszaniu rat a nie okresu kredytowania, który i tak w założeniu chce spłacić szybciej. Jak to odkręcić? Chciałabym aby bank przeliczył moją nadpłatę jeszcze raz i zmniejszył ratę a okres kredytowania pozostał bez zmian.

Odpowiedz
0 Lajków
Gilmour
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
11-03-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 498 wyświetleń)

Re: Nadpłata - czemu skrócili okres kredytowania a nie wielkość raty?

Standardowo jeśli nadpłacasz kredyt hipoteczny zmniejszamy miesięczną ratę. Jeśli tym razem stało się inaczej, proszę napisz do nas przez czat, w Moim ING lub zadzwoń - (32) 357 00 57. Czatujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00, w soboty 8:00-16:00.W tych samych godzinach, nasi specjaliści są dostępni dla Ciebie na infolinii. Postaramy się to sprawdzić w systemie. Tutaj nie mam do niego wglądu. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
538
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 444 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przelew na Ukrainę

Próbowałem zrobić przelew walutowy w złotówkach i nie zadziałało (przycisk Wyślij przelew był wyszarzony jak wybrałem walutę złotówki). Natomiast z konta w Pekao S.A. zrobiłem przelew walutowy w złotó...

27-07-2024
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy