Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Uwaga PILNE: Decyzja Ostateczna Bank oczekuje wyzszego wkladu wlasnego

Dobry wieczor,
Uwaga PILNE:
Otrzymalam pozytywna decyzje ostateczna,
Niestety doradca bez mojej wiedzy rozpisal wniosek kredytowy na: 1 transza zakup 2 transza remont.
Zamiast 2 transz tylko na zakup mieszkania.
Wklad wlasny zostal juz wplacony deweloperowi pare tygodni temu 20% ceny zakupu zgodnie z umowa deweloperska.

W zwiazku z takim podzialem transz bank do udzielenia kredytu oczekuje ze wplace wklad wlasny w wysokosci ponad 40%. Na co poprostu nie mam w tej chwili srodkow . Umowa deweloperska zostala juz podpisana a tam jasno jest rozpisane ze moj wklad wlasny to 20% a od banku 2 transze po 40%.
I teraz pytanie,
Czy mozna po decyzji ostatecznej przed podpisaniem umowy w oddziale zmodyfikowac wysokosci transzy ?
Albo zrezygnowac z transzy na remont i wlaczyc ja do transzy na zakup mieszkania?
Dziekuje z gory za odpowiedzi.
Odpowiedz
0 Lajków
Missatomicbomb
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-03-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 779 wyświetleń)

Re: Uwaga PILNE: Decyzja Ostateczna Bank oczekuje wyzszego wkladu wlasnego

Ta sytuacja wymaga sprawdzenia w naszym systemie. Proszę żebyś do nas zadzwonił - 32 357 00 57. Sprawdzimy jak będziemy mogli pomóc. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 16.00.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 689 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy