Odpowiedz

Problemy Informatyczne w ING

[ Edytowane ]

Hej,

czy ktos doswiadczyl problemow informatycznych w ING w ostatnich dniach?

Opisze moja sprawe,

Dostalam w piatek 6.03.2020 mailem informacje ze decyzja jest pozytywna,

w mailu powinna byc umowa i zalaczniki, ktorych nie bylo.

Doradca tez jej nie dostal.

Doradca od piatku codziennie przypomina w banku zeby doslali umowe i zalaczniki, ale niestety bez skutecznie.

Wiec jesli nie ma umowy w systemach nie moge sie umowic na podpisanie umowy w oddziale.

Czas mnie goni, bo 1 transza powinna byc wyplacona deweloperowi juz 16.03.2020r, a napewno to sie nie uda.

Z deweloperem rozmawialam, i dla niego to nie problem jesli wplata bedzie tydzien czy dwa po terminie, moze nawet wystawic dokument dla banku ze poczeka bez problemu na wplate.

Ale teraz pytanie, czy dla ING nie bedzie problemem, jesli wplata transzy odbedzie sie po terminie ktory jest w umowie deweloperskiej?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Missatomicbomb
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-03-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 349 wyświetleń)

Re: Problemy Informatyczne w ING

W sprawie dokumentów, proszę skontaktuj się ze specjalistą, z którym kompletowałeś dokumenty do wniosku. Transze kredytu  możemy uruchomić  do miesiąca czasu, po terminie wskazanym w umowie deweloperskiej, bez dodatkowych oświadczeń od dewelopera.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
549
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 267 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadplacdnie kredytu a zmniejszenie lat do spłaty

Witam. W lutym zapłaciłem pierwszą ratę. Chciał bym nadpłacać kredyt co miesiąc po 1000 zł i zmniejszać lata do spłaty . Ratę mam 1360 zł. Na próbę nadpłat nadpłaciłem 100 zł. W aplikacji wybrałem opc...

16-02-2025
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy