27-10-2018 21:10
27-10-2018 21:12
27-10-2018 21:12
08-11-2018 20:30 | Edytowano: 08-11-2018 20:36
Wysłałem priv.
Nadal szukam posiadacza aktywnego kodu
10-11-2018 09:22
Za 3 dni będę wnioskował o kredyt w ING. Czy ktoś udostępni mi kod polecający?
Proszę o 100% kod, żeby nie okazało się po fakcie, że z premii nici, bo został wykorzystany już 3-krotnie.
Po fakcie obiecuję wysłanie wiadomości zwrotnej o wykorzystaniu ![]()
10-11-2018 09:27
rycaro Nie możesz wziąć już udziału w promocji, ponieważ minął jej termin.
10-11-2018 09:42
podobno, jeżeli ktoś ma jeszcze kod (który nie został wykorzystany 3-krotnie) - może mi go jeszcze udostępnić i mogę z niego skorzystać. Fakt faktem, że do promocji można było przystąpić chyba do maja/czerwca, więc obecnie nie ma możliwości generowania "nowych kodów".
11-11-2018 07:20 | Edytowano: 11-11-2018 07:25
14-11-2018 15:02
@rycaro zgodnie z warunkami promocji opisanymi w regulaminie, należy je spełnić łącznie:
- użyć kodu wygenerowanego w okresie promocji,
- złożyć wniosek w okresie promocji.
Wniosek można było złożyć do końca maja 2018 roku. Kod jest ważny do końca roku ze względów technicznych.
W kwestiach spornych regulamin przewiduje złożenie reklamacji, które rozpatrujemy indywidualnie.
14-11-2018 21:53
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |