25-10-2021 12:18 | Edytowano: 25-10-2021 12:23
Stawiłem się w wyznaczonym terminie na podpisanie aneksu do kredytu hipotecznego (czas oczekiwania na spotkanie: 2tyg) w Gdańsku ul. Kołobrzeska 16a. Na miejscu okazuje się, że nie ma z kim tego aneksu podpisać i niepotrzebnie ogarniałem opiekę dla 2 dzieci. Ja rozumiem, że sytuacje losowe dotyczą także pracowników banków, ale jak ja się spóźnię z jakimś bzdetem 1 dzień to jakoś nie macie problemu ze skontaktowaniem się ze mną a tutaj wystarczyłoby wysłać sms, że spotkanie odwołane. Pozostali trzej pracownicy w oddziale (niezbyt przepracowani w danym momencie - 0 innych petentów) nie są w stanie podpisać aneksu bo nie są "specjalistami od kredytów hipotecznych". Ja się pytam jakim trzeba być specjalistą żeby wydrukować 2 sztuki wygenerowanego wcześniej przez innych specjalistów aneksu i podsunąć do podpisania klientowi?
26-10-2021 12:20
Trudno nam przez Społeczność odnieść się do całej sytuacji, dlaczego specjalista nie odwołał wcześniej spotkania. Przepraszamy, że nie udało Ci się załatwić sprawy w trakcie tej wizyty. Niestety, ale nie wszyscy pracownicy mają odpowiednie uprawnienia, aby zająć się tematem związanym z kredytem hipotecznym.
Możesz w tej sytuacji złożyć reklamację:
- na czacie w Moim ING,
- na infolinii obsługi kredytów hipotecznych pod numerem 32 357 00 57 (8:00-20:00),
- w oddziale.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024