Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Podpisanie aneksu do umowy kredytu hipotecznego w oddziale

[ Edytowane ]

Stawiłem się w wyznaczonym terminie na podpisanie aneksu do kredytu hipotecznego (czas oczekiwania na spotkanie: 2tyg) w Gdańsku ul. Kołobrzeska 16a. Na miejscu okazuje się, że nie ma z kim tego aneksu podpisać i niepotrzebnie ogarniałem opiekę dla 2 dzieci. Ja rozumiem, że sytuacje losowe dotyczą także pracowników banków, ale jak ja się spóźnię z jakimś bzdetem 1 dzień to jakoś nie macie problemu ze skontaktowaniem się ze mną a tutaj wystarczyłoby wysłać sms, że spotkanie odwołane. Pozostali trzej pracownicy w oddziale (niezbyt przepracowani w danym momencie - 0 innych petentów) nie są w stanie podpisać aneksu bo nie są "specjalistami od kredytów hipotecznych". Ja się pytam jakim trzeba być specjalistą żeby wydrukować 2 sztuki wygenerowanego wcześniej przez innych specjalistów aneksu i podsunąć do podpisania klientowi?

Odpowiedz
0 Lajków
Zerwikaptur
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
18-11-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 511 wyświetleń)

Re: Podpisanie aneksu do umowy kredytu hipotecznego w oddziale

Trudno nam przez Społeczność odnieść się do całej sytuacji, dlaczego specjalista nie odwołał wcześniej spotkania. Przepraszamy, że nie udało Ci się załatwić sprawy w trakcie tej wizyty. Niestety, ale nie wszyscy pracownicy mają odpowiednie uprawnienia, aby zająć się tematem związanym z kredytem hipotecznym.
Możesz w tej sytuacji złożyć reklamację:  
- na czacie w Moim ING,
- na infolinii obsługi kredytów hipotecznych pod numerem 32 357 00 57 (8:00-20:00),
- w oddziale.
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 450 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay

Dziękuję za odpowiedź ale chciałbym jeszcze doprecyzować. Mój problem dotyczy tylko i wyłącznie funkcjonalności płacenia zbliżeniowo telefonem - zarówno w aplikacji Moje ING i Google Pay próby podpięc...

14-06-2024
Re.: Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay

Może być wiele powodów tej sytuacji. 
Aby korzystać z Google Pay musisz mieć telefon w wersji Android 9.0 lub wyższym i zainstalowaną najnowszą wersją aplikacji Moje ING oraz funkcją NFC. 
Platforma nie...

14-06-2024
Limity Transakcyjne propozycja

Witam
Przychodze z kolejna propozycja ciagle cos zglaszam jako propozycje ale zeby taka propozycja zostala rozpatrzona to huhu niewiem czy sie doczekam ale no. Propozycją jest zmiana w Limitach Transak...

14-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy