17-12-2020 16:26
Mamy umówione spotkanie odnośnie podpisania umowy 4 stycznia. Już wiadomo że jest wprowadzona kwarantanna.
Czy wiadomo jak to będzie wyglądać w tym temacie?
17-12-2020 17:01 | Edytowano: 17-12-2020 17:09
@to_tylko_ja, nie ma jeszcze opublikowanego nowego rozporządzenia (ref: https://dziennikustaw.gov.pl/DU) w tej sprawie, bo dopiero co odbyła się konferencja (ref: https://www.gov.pl/web/koronawirus/przedluzamy-etap-odpowiedzialnosci-i-wprowadzamy-dodatkowe-ograni...) więc zapewne trzeba będzie poczekać chwilę na szczegółowe zapisy.
Co prawda na konferencji nie było mowy o dodatkowych restrykcjach nałożonych na urzędy i banki więc można zakładać, że będą to te same restrykcje, które już obowiązują/wały w bankach - maseczki, odstęp, skrócone godziny pracy. Bank na pewno opublikuje więcej informacji na swojej stronie niebawem.
Ostatnie rozporządzeniem w sprawie COVID było chyba: §25 pkt 2 c) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 26 listopada 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ogranic... (ref: https://www.katowice.uw.gov.pl/aktualnosci/akty-prawne-i-dokumenty-dotyczace-zapobiegania-przeciwdzi...)
Z dużym prawdopodobieństwem można założyć, że umówione juz wizyty w banku na podpisanie umów/aneksów itp odbędą się zgodnie z planem.
22-12-2020 09:24 | Edytowano: 22-12-2020 09:25
@to_tylko_ja, wczoraj (21.12) opublikowano rozporządzenie ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów izakazów wzwiązku z wystąpieniem stanu epidemii, ale według mojej szybkiej interpretacji nie znajdują się w nim inne niż dotychczas restrykcje dot. banków:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2020000231601.pdf
Nie powinno więc być tragedii, chociaż warto poczekać na ewentualne nowe stanowisko banku.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |