17-12-2020 16:26
Mamy umówione spotkanie odnośnie podpisania umowy 4 stycznia. Już wiadomo że jest wprowadzona kwarantanna.
Czy wiadomo jak to będzie wyglądać w tym temacie?
17-12-2020 17:01 | Edytowano: 17-12-2020 17:09
@to_tylko_ja, nie ma jeszcze opublikowanego nowego rozporządzenia (ref: https://dziennikustaw.gov.pl/DU) w tej sprawie, bo dopiero co odbyła się konferencja (ref: https://www.gov.pl/web/koronawirus/przedluzamy-etap-odpowiedzialnosci-i-wprowadzamy-dodatkowe-ograni...) więc zapewne trzeba będzie poczekać chwilę na szczegółowe zapisy.
Co prawda na konferencji nie było mowy o dodatkowych restrykcjach nałożonych na urzędy i banki więc można zakładać, że będą to te same restrykcje, które już obowiązują/wały w bankach - maseczki, odstęp, skrócone godziny pracy. Bank na pewno opublikuje więcej informacji na swojej stronie niebawem.
Ostatnie rozporządzeniem w sprawie COVID było chyba: §25 pkt 2 c) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 26 listopada 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ogranic... (ref: https://www.katowice.uw.gov.pl/aktualnosci/akty-prawne-i-dokumenty-dotyczace-zapobiegania-przeciwdzi...)
Z dużym prawdopodobieństwem można założyć, że umówione juz wizyty w banku na podpisanie umów/aneksów itp odbędą się zgodnie z planem.
22-12-2020 09:24 | Edytowano: 22-12-2020 09:25
@to_tylko_ja, wczoraj (21.12) opublikowano rozporządzenie ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów izakazów wzwiązku z wystąpieniem stanu epidemii, ale według mojej szybkiej interpretacji nie znajdują się w nim inne niż dotychczas restrykcje dot. banków:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2020000231601.pdf
Nie powinno więc być tragedii, chociaż warto poczekać na ewentualne nowe stanowisko banku.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024