17-12-2020 16:26
Mamy umówione spotkanie odnośnie podpisania umowy 4 stycznia. Już wiadomo że jest wprowadzona kwarantanna.
Czy wiadomo jak to będzie wyglądać w tym temacie?
17-12-2020 17:01 | Edytowano: 17-12-2020 17:09
@to_tylko_ja, nie ma jeszcze opublikowanego nowego rozporządzenia (ref: https://dziennikustaw.gov.pl/DU) w tej sprawie, bo dopiero co odbyła się konferencja (ref: https://www.gov.pl/web/koronawirus/przedluzamy-etap-odpowiedzialnosci-i-wprowadzamy-dodatkowe-ograni...) więc zapewne trzeba będzie poczekać chwilę na szczegółowe zapisy.
Co prawda na konferencji nie było mowy o dodatkowych restrykcjach nałożonych na urzędy i banki więc można zakładać, że będą to te same restrykcje, które już obowiązują/wały w bankach - maseczki, odstęp, skrócone godziny pracy. Bank na pewno opublikuje więcej informacji na swojej stronie niebawem.
Ostatnie rozporządzeniem w sprawie COVID było chyba: §25 pkt 2 c) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 26 listopada 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ogranic... (ref: https://www.katowice.uw.gov.pl/aktualnosci/akty-prawne-i-dokumenty-dotyczace-zapobiegania-przeciwdzi...)
Z dużym prawdopodobieństwem można założyć, że umówione juz wizyty w banku na podpisanie umów/aneksów itp odbędą się zgodnie z planem.
22-12-2020 09:24 | Edytowano: 22-12-2020 09:25
@to_tylko_ja, wczoraj (21.12) opublikowano rozporządzenie ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów izakazów wzwiązku z wystąpieniem stanu epidemii, ale według mojej szybkiej interpretacji nie znajdują się w nim inne niż dotychczas restrykcje dot. banków:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2020000231601.pdf
Nie powinno więc być tragedii, chociaż warto poczekać na ewentualne nowe stanowisko banku.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |