Odpowiedz

Podejmujemy decyzję

W czwartek 29.01 zmienił się status naszego wniosku na „podejmujemy decyzje Wygląda na to, że mamy już wszystko.
Podejmujemy decyzję.„
Ile możemy czekać na decyzje ?
Odpowiedz
0 Lajków
KATRAJ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
18-01-2021
Wiadomość 1 z 17 (8 867 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

W moim wniosku status na "Podejmujemy decyzję" zmienił się w poniedziałek, nadal nie mamy decyzji ostatecznej. Wg. czasów procesowych, dzisiaj zapadały decyzje dla wniosków, gdzie oczekiwanie na decyzję wskoczyło 22/25 stycznia. Wg. tej samej strony ta decyzja zajmuje im 2-4 dni robocze, pewnie w połowie przyszłego tygodnia powinniście mieć informację.
Odpowiedz
0 Lajków
weronika_nika
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
10
29-01-2021
Wiadomość 2 z 17 (8 856 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

Dostaliście odpowiedź? Jestem ciekawa,czy te terminy są w miarę zachowywane
Odpowiedz
0 Lajków
Dadi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
29-12-2020
Wiadomość 3 z 17 (8 846 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

Jak dostanę w poniedziałek, to znaczy, że u nas to było 5 dni (czyli już i tak więcej niż te 2-4 opisywane). Te 20 kilka, które były podane na analizę też były przekroczone. Większą dokładność w szacowaniu dawało patrzenia na daty, z których wnioski powinny konkretnego dnia przeskakiwać dalej. Tu jest idealna zgodność Emotikon: Szczęśliwy

weronika_nika
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
10
29-01-2021
Wiadomość 4 z 17 (8 764 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

Jak dostaniesz decyzje to bede wdzięczna jak napiszesz Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
KATRAJ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
18-01-2021
Wiadomość 5 z 17 (8 635 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

Wniosek złożyłam 22.12.20, 30.12 zmienił status na analiza dokumentów. W sobotę dostałam informację z BIK, że mnie sprawdzają. 

Jak to u Was wyglądało na tym etapie? od zapytania BIK do wstępnej decyzji ile minęło?

 

Zastanawiam się też czy od razu nie dostanę ostatecznej - wniosek dostarczyłam razem z wyceną. 

Odpowiedz
0 Lajków
kate_rajk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
01-02-2021
Wiadomość 6 z 17 (8 620 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

Dzisiaj jeszcze nic, a dni w danych procesowych się już zmieniły. Mam nadzieję, że się to przemieli dzisiaj, bo się już robi strasznie późno, a jeszcze podpisanie umowy trzeba umówić.

Odpowiedz
0 Lajków
weronika_nika
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
10
29-01-2021
Wiadomość 7 z 17 (8 552 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

Właśnie widziałam, ze dzisiaj z 27 są weryfikowane. Szkoda, ze nie ma to pokrycia z rzeczywistością
Odpowiedz
0 Lajków
KATRAJ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
18-01-2021
Wiadomość 8 z 17 (8 482 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

[ Edytowane ]

Mam info od doradcy, że mój wniosek trafił losowo do dodatkowego sprawdzania! Kolejne 2-3 dni opóźnienia. No masakra. Jak nie będzie decyzji w 2 dni, to musimy iść do Millenium - sprawdzałam daty i jak jeszcze przeciągniemy, to albo będziemy na styk z notariuszem, albo (jak jeszcze z tydzień) - stracimy ofertę z Millenium (które też przekroczyło daty, ale nie aż tak).

 

No i w sumie - może się okazać, że ze swoim 29-tym będziesz mieć decyzję ostateczną wcześniej niż ja Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
weronika_nika
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
10
29-01-2021
Wiadomość 9 z 17 (8 444 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

U mnie status zmienił się na podejmujemy decyzję 23.01 i dalej czekam...
Odpowiedz
0 Lajków
Justy__nka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
3
02-02-2021
Wiadomość 10 z 17 (8 366 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter

...

19-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy