02-02-2021 12:01
02-02-2021 14:18
No to gratuluję! Mam nadzieję, że pozytywna!
U mnie nadal nic. Naprawdę pech z tym moim wnioskiem.
03-02-2021 08:54
Dzisiaj w końcu, pozytywna! Lecę do doradcy, umawiać podpisanie umowy.
Termin złożenia kompletu dokumentów: 4 grudnia
Po drodze z naszej strony 4-dniowy przestój na dosłanie jednego dokumentu i przedłużające całą sytuację skierowanie do dodatkowego sprawdzenia. Prawie 2 miesiące! ![]()
03-02-2021 09:06
03-02-2021 09:55
A doradca coś powiedział? U nas jak tak długo tam siedziało, dopytałam, no i wróciła informacja, że losowo poszło do sprawdzenia na wyższy poziom. I że to przedłuża czas o 2-3 dni (3 właśnie wyszły, patrząc po czasach procesowych).
04-02-2021 16:37
04-02-2021 18:06
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |