02-02-2021 12:01
02-02-2021 14:18
No to gratuluję! Mam nadzieję, że pozytywna!
U mnie nadal nic. Naprawdę pech z tym moim wnioskiem.
03-02-2021 08:54
Dzisiaj w końcu, pozytywna! Lecę do doradcy, umawiać podpisanie umowy.
Termin złożenia kompletu dokumentów: 4 grudnia Po drodze z naszej strony 4-dniowy przestój na dosłanie jednego dokumentu i przedłużające całą sytuację skierowanie do dodatkowego sprawdzenia. Prawie 2 miesiące!
03-02-2021 09:06
03-02-2021 09:55
A doradca coś powiedział? U nas jak tak długo tam siedziało, dopytałam, no i wróciła informacja, że losowo poszło do sprawdzenia na wyższy poziom. I że to przedłuża czas o 2-3 dni (3 właśnie wyszły, patrząc po czasach procesowych).
04-02-2021 16:37
04-02-2021 18:06
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025