Odpowiedz

Re.: Podejmujemy decyzję

Dzisiaj dostaliśmy decyzje ☺️
Odpowiedz
0 Lajków
KATRAJ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
18-01-2021
Wiadomość 11 z 17 (5 813 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

No to gratuluję! Mam nadzieję, że pozytywna!

U mnie nadal nic. Naprawdę pech z tym moim wnioskiem.

Odpowiedz
0 Lajków
weronika_nika
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
10
29-01-2021
Wiadomość 12 z 17 (5 760 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

Dzisiaj w końcu, pozytywna! Lecę do doradcy, umawiać podpisanie umowy.

 

Termin złożenia kompletu dokumentów: 4 grudnia Emotikon: Mrugający Po drodze z naszej strony 4-dniowy przestój na dosłanie jednego dokumentu i przedłużające całą sytuację skierowanie do dodatkowego sprawdzenia. Prawie 2 miesiące! Emotikon: Zaskoczony

Odpowiedz
0 Lajków
weronika_nika
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
10
29-01-2021
Wiadomość 13 z 17 (5 663 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

Super 😊, zaczynam myśleć że z moim wnioskiem jest coś nie tak.... Od 23.01 cały czas status podejmujemy decyzję
Odpowiedz
0 Lajków
Justy__nka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
3
02-02-2021
Wiadomość 14 z 17 (5 655 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

A doradca coś powiedział? U nas jak tak długo tam siedziało, dopytałam, no i wróciła informacja, że losowo poszło do sprawdzenia na wyższy poziom. I że to przedłuża czas o 2-3 dni (3 właśnie wyszły, patrząc po czasach procesowych).

Odpowiedz
0 Lajków
weronika_nika
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
10
29-01-2021
Wiadomość 15 z 17 (5 631 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

U nas w końcu decyzja ostateczna- oczywiście pozytywna 😊. Okazało się że po dosłaniu operatu dokumenty jakoś nie trafiły do analityka....
Odpowiedz
0 Lajków
Justy__nka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
3
02-02-2021
Wiadomość 16 z 17 (5 511 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

Nie są niestety...
Odpowiedz
0 Lajków
Gosia43
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
04-02-2021
Wiadomość 17 z 17 (5 475 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy