Odpowiedz

Podejmujemy decyzję

W czwartek 29.01 zmienił się status naszego wniosku na „podejmujemy decyzje Wygląda na to, że mamy już wszystko.
Podejmujemy decyzję.„
Ile możemy czekać na decyzje ?
Odpowiedz
0 Lajków
KATRAJ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
18-01-2021
Wiadomość 1 z 17 (7 948 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

W moim wniosku status na "Podejmujemy decyzję" zmienił się w poniedziałek, nadal nie mamy decyzji ostatecznej. Wg. czasów procesowych, dzisiaj zapadały decyzje dla wniosków, gdzie oczekiwanie na decyzję wskoczyło 22/25 stycznia. Wg. tej samej strony ta decyzja zajmuje im 2-4 dni robocze, pewnie w połowie przyszłego tygodnia powinniście mieć informację.
Odpowiedz
0 Lajków
weronika_nika
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
10
29-01-2021
Wiadomość 2 z 17 (7 937 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

Dostaliście odpowiedź? Jestem ciekawa,czy te terminy są w miarę zachowywane
Odpowiedz
0 Lajków
Dadi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
29-12-2020
Wiadomość 3 z 17 (7 927 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

Jak dostanę w poniedziałek, to znaczy, że u nas to było 5 dni (czyli już i tak więcej niż te 2-4 opisywane). Te 20 kilka, które były podane na analizę też były przekroczone. Większą dokładność w szacowaniu dawało patrzenia na daty, z których wnioski powinny konkretnego dnia przeskakiwać dalej. Tu jest idealna zgodność Emotikon: Szczęśliwy

weronika_nika
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
10
29-01-2021
Wiadomość 4 z 17 (7 845 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

Jak dostaniesz decyzje to bede wdzięczna jak napiszesz Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
KATRAJ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
18-01-2021
Wiadomość 5 z 17 (7 716 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

Wniosek złożyłam 22.12.20, 30.12 zmienił status na analiza dokumentów. W sobotę dostałam informację z BIK, że mnie sprawdzają. 

Jak to u Was wyglądało na tym etapie? od zapytania BIK do wstępnej decyzji ile minęło?

 

Zastanawiam się też czy od razu nie dostanę ostatecznej - wniosek dostarczyłam razem z wyceną. 

Odpowiedz
0 Lajków
kate_rajk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
01-02-2021
Wiadomość 6 z 17 (7 701 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

Dzisiaj jeszcze nic, a dni w danych procesowych się już zmieniły. Mam nadzieję, że się to przemieli dzisiaj, bo się już robi strasznie późno, a jeszcze podpisanie umowy trzeba umówić.

Odpowiedz
0 Lajków
weronika_nika
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
10
29-01-2021
Wiadomość 7 z 17 (7 633 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

Właśnie widziałam, ze dzisiaj z 27 są weryfikowane. Szkoda, ze nie ma to pokrycia z rzeczywistością
Odpowiedz
0 Lajków
KATRAJ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
18-01-2021
Wiadomość 8 z 17 (7 563 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

[ Edytowane ]

Mam info od doradcy, że mój wniosek trafił losowo do dodatkowego sprawdzania! Kolejne 2-3 dni opóźnienia. No masakra. Jak nie będzie decyzji w 2 dni, to musimy iść do Millenium - sprawdzałam daty i jak jeszcze przeciągniemy, to albo będziemy na styk z notariuszem, albo (jak jeszcze z tydzień) - stracimy ofertę z Millenium (które też przekroczyło daty, ale nie aż tak).

 

No i w sumie - może się okazać, że ze swoim 29-tym będziesz mieć decyzję ostateczną wcześniej niż ja Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
weronika_nika
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
10
29-01-2021
Wiadomość 9 z 17 (7 525 wyświetleń)

Re.: Podejmujemy decyzję

U mnie status zmienił się na podejmujemy decyzję 23.01 i dalej czekam...
Odpowiedz
0 Lajków
Justy__nka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
3
02-02-2021
Wiadomość 10 z 17 (7 447 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy