Odpowiedz

Operat szacunkowy - pilne

Dzień dobry,

 

28.04.2020 dostałam decyzję odmowną w sprawie kredytu hipotecznego. Podczas procesowania wniosku zapłaciłam za operat szacunkowy wykonany przez rzeczoznawcę współpracującego z ING.

Konsultant z infolinii powiedział, że operat szacunkowy powinien zostać wysłany do mnie pocztą w zeszłym tygodniu, ale do tej pory go nie otrzymałam.

Numer wniosku 720097801978081 (poprzednio 720097898458970).

 

Już kilka razy miałam kontakt z infolinią (32 357 00 57). Powiedziano, że otrzymam kontakt zwrotny, ale nadal nie otrzymałam.

 

Sprawa jest bardzo pilna. Bardzo proszę o kontakt 728759957.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
butterfly
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-05-2020
Wiadomość 1 z 3 (2 609 wyświetleń)

Re: Operat szacunkowy - pilne

Przekazaliśmy Pani prośbę do zespołu, który zajmuje się sprawą. Przepraszamy, że tak długo to trwa. Mam nadzieję, że uda się to wyjaśnić

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (2 528 wyświetleń)

Re.: Operat szacunkowy - pilne

[ Edytowane ]

@butterfly

Ja czekałem 3 tygodnie, aż operat do mnie dotrze.

BTW: dotarł zwykłym listem dość późno, chociaż firma go wykonująca przygotowała go bardzo szybko (3 dni robocze od zlecenia/opłacenia) więc nie wiem czy problem był z Pocztą Polską czy z firmą, która go wykonywała.

Odpowiedz
0 Lajków
m365
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
185
84
18-04-2020
Wiadomość 3 z 3 (2 521 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
IKE - pierwszy przelew z założeniem konta

Dzień dobry,

Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE). 
Kwota ta nie jest widoczna w zak

...

08-10-2024
Re.: Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne

Dziękujemy za pomysł, przekazaliśmy go do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji

08-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,

...

07-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy