25-05-2020 11:44
Dzień dobry,
28.04.2020 dostałam decyzję odmowną w sprawie kredytu hipotecznego. Podczas procesowania wniosku zapłaciłam za operat szacunkowy wykonany przez rzeczoznawcę współpracującego z ING.
Konsultant z infolinii powiedział, że operat szacunkowy powinien zostać wysłany do mnie pocztą w zeszłym tygodniu, ale do tej pory go nie otrzymałam.
Numer wniosku 720097801978081 (poprzednio 720097898458970).
Już kilka razy miałam kontakt z infolinią (32 357 00 57). Powiedziano, że otrzymam kontakt zwrotny, ale nadal nie otrzymałam.
Sprawa jest bardzo pilna. Bardzo proszę o kontakt 728759957.
Pozdrawiam
26-05-2020 11:50
Przekazaliśmy Pani prośbę do zespołu, który zajmuje się sprawą. Przepraszamy, że tak długo to trwa. Mam nadzieję, że uda się to wyjaśnić
26-05-2020 12:21 | Edytowano: 26-05-2020 12:35
Ja czekałem 3 tygodnie, aż operat do mnie dotrze.
BTW: dotarł zwykłym listem dość późno, chociaż firma go wykonująca przygotowała go bardzo szybko (3 dni robocze od zlecenia/opłacenia) więc nie wiem czy problem był z Pocztą Polską czy z firmą, która go wykonywała.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024