25-05-2020 11:44
Dzień dobry,
28.04.2020 dostałam decyzję odmowną w sprawie kredytu hipotecznego. Podczas procesowania wniosku zapłaciłam za operat szacunkowy wykonany przez rzeczoznawcę współpracującego z ING.
Konsultant z infolinii powiedział, że operat szacunkowy powinien zostać wysłany do mnie pocztą w zeszłym tygodniu, ale do tej pory go nie otrzymałam.
Numer wniosku 720097801978081 (poprzednio 720097898458970).
Już kilka razy miałam kontakt z infolinią (32 357 00 57). Powiedziano, że otrzymam kontakt zwrotny, ale nadal nie otrzymałam.
Sprawa jest bardzo pilna. Bardzo proszę o kontakt 728759957.
Pozdrawiam
26-05-2020 11:50
Przekazaliśmy Pani prośbę do zespołu, który zajmuje się sprawą. Przepraszamy, że tak długo to trwa. Mam nadzieję, że uda się to wyjaśnić
26-05-2020 12:21 | Edytowano: 26-05-2020 12:35
Ja czekałem 3 tygodnie, aż operat do mnie dotrze.
BTW: dotarł zwykłym listem dość późno, chociaż firma go wykonująca przygotowała go bardzo szybko (3 dni robocze od zlecenia/opłacenia) więc nie wiem czy problem był z Pocztą Polską czy z firmą, która go wykonywała.
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |