17-10-2020 17:31
Witam serdecznie,
Od 12 października obowiązuje nowa oferta "Najlepiej na swoim", która dedykowana jest dla osób - w skrócie - które złożyły KOMPLETNY wniosek w czasie obowiązywania oferty. Wraz z mężem złożyliśmy wniosek kredytowy 28.09.2020 r., jednak korzystamy z rzeczoznawcy za pośrednictwem banku. Rzeczoznawca dopiero w najbliższy poniedziałek będzie oglądał nieruchomość i rzecz jasna dopiero po tej czynności sporządzi operat. Z tego co czytałam na forum oraz w regulaminach, polityka banku określa "kompletny wniosek" jako wniosek złożony wraz z operatem szacunkowym. Czy to oznacza, że obejmie nas oferta, jako że nasz wniosek kredytowy stanie się "kompletny" dopiero w drugiej połowie października, czy w okresie obowiązywania promocji?
19-10-2020 11:29
Obowiązują te warunki, na które był składany wniosek o kredyt (oferta jest wpisana na formularzu wniosku). w celu ewentualnej zmiany oferty, proszę skontaktuj się ze specjalistą, u którego był składany wniosek o kredyt. Taka zmiana może wymagać złożenia od nowa wniosku kredytowego. Będzie to równoznaczne z rozpoczęciem procesu kredytowego od początku.
19-10-2020 14:13
OK, teraz już zrozumiałam całkowicie politykę Banku. Nie mam więcej pytań.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024