Odpowiedz

Oferta Najlepiej na swoim

Witam serdecznie,

 

Od 12 października obowiązuje nowa oferta "Najlepiej na swoim", która dedykowana jest dla osób - w skrócie - które złożyły KOMPLETNY wniosek w czasie obowiązywania oferty. Wraz z mężem złożyliśmy wniosek kredytowy 28.09.2020 r., jednak korzystamy z rzeczoznawcy za pośrednictwem banku. Rzeczoznawca dopiero w najbliższy poniedziałek będzie oglądał nieruchomość i rzecz jasna dopiero po tej czynności sporządzi operat. Z tego co czytałam na forum oraz w regulaminach, polityka banku określa "kompletny wniosek" jako wniosek złożony wraz z operatem szacunkowym. Czy to oznacza, że obejmie nas oferta, jako że nasz wniosek kredytowy stanie się "kompletny" dopiero w drugiej połowie października, czy w okresie obowiązywania promocji?

Odpowiedz
0 Lajków
mart1403
Nowy w branży
Nowy w branży icon
4
0
06-10-2020
Wiadomość 1 z 3 (626 wyświetleń)

Re: Oferta Najlepiej na swoim

Obowiązują te warunki, na które był składany wniosek o kredyt (oferta jest wpisana na formularzu wniosku). w celu ewentualnej zmiany oferty, proszę skontaktuj się ze specjalistą, u którego był składany wniosek o kredyt. Taka zmiana może wymagać złożenia od nowa wniosku kredytowego. Będzie to równoznaczne z rozpoczęciem procesu kredytowego od początku.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
188
43
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (532 wyświetleń)

Re: Oferta Najlepiej na swoim

OK, teraz już zrozumiałam całkowicie politykę Banku. Nie mam więcej pytań.

 

Odpowiedz
0 Lajków
mart1403
Nowy w branży
Nowy w branży icon
4
0
06-10-2020
Wiadomość 3 z 3 (515 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Księgowość ING - nowy dział forum

Dziękuję za sugestię, przekazałam Twój pomysł dalej Emotikon: Szczęśliwy 

14-06-2021
Re: Księgowość ING - usprawnienia funkcji

Dziękuję za Twoją sugestię, przekazałam ją do odpowiedniego działu, który zajmuje się ING księgowością Emotikon: Szczęśliwy

14-06-2021
Re.: Modul Makler nie dziala

Jeżeli nadal występuje u Ciebie problem z dostępem do Maklera spróbuj wyczyścić pliki tymczasowe w przeglądarce poprzez kombinację klawiszy lewy Ctrl+ lewy Shift + przycisk Delete i usunięcie:

  •  plików
...

14-06-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy