06-11-2020 22:44
07-11-2020 09:06
W tej sytuacji, aby zmienić warunki kredytu po podjętej decyzji trzeba złożyć nowy wniosek kredytowy. Nie możemy negocjować warunków już podjętej decyzji.
07-11-2020 09:34
Na początku tego roku gdy pytałem o możliwość zmiany oferty na lepszą promocyjną, która się ukazała otrzymałem informacje, że muszę złożyć nowy wniosek kredytowy, co wiązałoby się z ponownym przejściem całego procesu przyznawania kredytu od nowa. Dodatkowo w jednym czasie mógłbyć procedowany tylko jeden wniosek stąd też musiałbym anulować ten w którym była już wydana decyzja, dlatego nie skorzystałem z lepszej oferty, chociaż uważam, że to by była fajna opcja, gdyż moja sytuacja kredytowa nie zmieniła się w żaden sposób i podmiana na nową ofertę nie powinna stanowić problemu.
08-11-2020 07:52 | Edytowano: 08-11-2020 07:54
Witam,
Znalazłam się w podobnej sytuacji. Niestety nie ma możliwości negocjacji (tak mnie poinformowano). Jestem w trakcie składania nowego wniosku. Czekam tylko do 23 listopada bo wtedy pojawi się kolejna oferta... Zobaczymy czy tym razem ING też nas pozytywnie zaskoczy
09-11-2020 00:19
09-11-2020 12:16
W momencie podpisywania umowy kredytowej w banku, konsultant zaproponuje Ci ubezpieczenie na życie i będziesz musiał je podpisć, gdyż jest to warunkiem skorzystania z tej promocji. Po podpisaniu umowy o ubezpieczenie automatycznie tak długo jak będziesz je miał aktywne (nie zrezygnujesz z niego) to oprocentowanie kredytu zostanie obniżone o 0,1 pp. Składka ubezpieczenia będzie automatycznie pobierana z konta ING, a samo ubezpieczenie pojawi Ci się na kafelku Ubezpieczenia w ING.
09-11-2020 18:35
ciapson jeśli spełnisz warunki promocji, skorzystasz z pomniejszonej marży. Zapis, o którym wspominasz dotyczy sytuacji, kiedy skorzystasz ze standardowej oferty z dodatkowym ubezpieczeniem na życie.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024