Odpowiedz

Re: Nowy wniosek kredytowy

Jeśli wniosek złożyłeś w naszej placówce bankowej możemy jego status sprawdzić dla Ciebie na czasie oraz infolinii. 

Taki wniosek sprawdzisz też sam na naszej stronie https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
438
82
18-01-2021
Wiadomość 11 z 11 (908 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mam dokładnie to samo, zarówno na aplikacji jak i w przeglądarce na laptopie...

07-11-2024
problem z aplikacja banku

nie mozna sie zalogowac - komunikat "nie udalo sie pobrac danych" - co tu sie dzieje?

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy