08-02-2021 20:00
08-02-2021 22:58
@kuba1 dzięki za odpowiedź
09-02-2021 10:49
Trochę to dziwne.
My składaliśmy 18.11 -> wniosek wszedł w analizę 30.11.
Decyzja ostateczna 4.01. Nie mieliśmy decyzji wstępnej + składaliśmy komplet dokumentów.
10-02-2021 22:54
@AgnieszkaM1 chcielibyśmy pomóc, ale tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie
Czas, o którym piszesz jest rzeczywiście długi. Żeby wyjaśnić sprawę, proszę o kontakt ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |